


|
2007-01-04 |
| 2007 年 1 月 4 日 星期四 | ![]() |
今日終於番學la 開心的...... 今日真係派卷呀 驚驚........ 好彩我冇一科唔合格(只係暫時) 暫時我都仲有得排名次 又係開心的 哈哈 今次又同上一次統測一樣la 又係中文最高分 不過唔同ge就係我上次統測我係全班第2高 但係今次係全班最高的 再一次開心+興奮!!!! 好勁呀我 不過唔洗講最差個科都係地理la 好討厭地理呀 次次都係咁....... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 86 | » |