


|
2006-12-29 |
| 2006 年 12 月 29 日 星期五 | ![]() |
今日都冇咩特別, 所以我就打番前2日ge野la 27號個日, 一早返左學校步操 個牙sir問d野勁搞笑......... >3< 操完之後M記食shake shake薯條 返到屋企就同家姐落街買野食 之後就去左YMCA攞kurumi la 最初我以為好細隻........ 點知.....係勁大隻 當然我梗係勁鍾意la 真係好多謝牙爸呀 牙爸你係抵錫ge>3< 我幫佢改左個花名........ 就係細K la 因為我家姐有隻公仔叫大K, 所以我個隻野就叫細K la 哈哈.........
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 86 | » |