


|
2007-01-19 |
| 2007 年 1 月 19 日 星期五 | ![]() |
今日係啦啦隊ge第2日 一早又去左練舞 之後就去運動場la 有人話紅十字會掉左更喎 一睇,原來我要去當值la而家 之後換33換左勁耐 所以我當左25分鐘值咋 簡直懶得要緊呢 當完值之後, 去左換33 之後又開始賽跑la 我地參加左4x100 以下係跑第幾棒ge次序 1:傻魚-2:我-3:顧啟"山"-4:楊詠兒 最終ge結果係我地跑第尾...... 好樣衰呀 不過唔緊要la 只要完成到都有一分 kaka 之後再去換啦啦隊33 (好煩牙!成日要換33) 之後食lunch 美鳳黎左呀 佢仲幫我地買M記食tim 到啦啦隊ge表演時間 又係緊張 到我地社跳la 我地嗌完口號之後我地都味企好個位就開左音樂 所以我地又亂晒la 唉......... 好彩之後我地都跟得番 不過都係衰左 之後宣佈賽果 有好多獎都係"愛社"&"信社"攞左 之後落黎就係宣佈啦啦隊ge成績la 緊張! 點知我地社竟然係最尾喎 有d人聽到, 喊左出黎 社長都有喊呀 佢地搞到我都想喊tim呀 之後宣佈全場總冠軍la 登登登登.................. 全場總冠軍係"信社" 聽到之後,我地d人都立即嗌左出黎, 嘩!!睇下台上係邊個? 原來係我地信社wor~ 哎呀你地冇獎攞, 吾緊要出年再黎過 因為咁多年黎, "信社"都冇攞過全場總冠軍 所以個個都好開心 放左之後我地啦啦隊d人去左慶功 之後我地有5個人係度迫的士lo 好high牙迫到 哈哈 之後去左台竹打邊爐 食食下先知到美鳳就黎生日 所以我地就唱生日歌俾佢聽la 我地歌完之後餐廳裹面d人都同美鳳講生日快樂! 哈哈 食完之後就走左去吉之島 玩跟蹤 好好玩呢 玩完就返屋企lu 我好想繼續跳啦啦隊呀 好掛住咁多個姐姐呀..... 包括:牙包,Dabie,尹姿,錦兒,社長......... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 86 | » |