


|
2007-01-20 |
| 2007 年 1 月 20 日 星期六 | ![]() |
今日一早要返去小提琴&紅十字步操 一返到去,就開始操la 操左3個字都唔夠 就去左小提琴 之後我見到陳姵彤係到上梗堂 搞錯呀! 轉左班又唔講俾人知 之後我上小提琴企左2個鐘呀 超級痛苦.......... 之後落到去, 紅十字會d人已經走晒la 之後諗住同vicky去食M記 我都估到傻魚&陳姵彤會係個到架la 點知去到真係見到佢地lo 不過佢地唔係食M記lo =口=" o晒 食完之後就番屋企lu 番到屋企就睇書la 睇睇下傻魚打黎, 話一齊去玩喎 之後去左屎忽鬼屋企樓下個公園玩 跟住我俾個死人陳姵彤整爆左我隻腳 痛死我la 之後上左屎忽鬼屋企問佢攞野黎搽 點知佢話尋日用晒la 車~~都唔好玩ge 不過我隻腳真係好痛架 之後我地竟然無聊到一人代表一條路, 之後再玩包剪x 最後再跟勝利者揀個條路黎行 我地行來行去都係個忽...... 好無奈呀 之後明明我勝出左架ma 佢地又唔理我話要走wo 好9呀 咁都得..... 之後我行到去定龍個邊, 見到牙包 跟住就番屋企la (p.s.1今日聽傻魚講好似係星期一慶功wo,期待呀!) (p.s.2今日我睇陳姵彤個日記係咁寫而家信社d人串到乜咁.......不過佢地(姐係我地班d人)次次都唔夠我串呢~~~~其實我想講呢,係佢每次都俾我串到出唔到聲lo,不過其他人我就唔知la) |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 86 | » |