write member forum login logout

2007-01-20

2007 年 1 月 20 日  星期六 晴天

今日一早要返去小提琴&紅十字步操

一返到去,就開始操la

操左3個字都唔夠

就去左小提琴

之後我見到陳姵彤係到上梗堂

搞錯呀!

轉左班又唔講俾人知

之後我上小提琴企左2個鐘呀

超級痛苦..........

之後落到去,

紅十字會d人已經走晒la

之後諗住同vicky去食M記

我都估到傻魚&陳姵彤會係個到架la

點知去到真係見到佢地lo

不過佢地唔係食M記lo

 =口="

o晒

食完之後就番屋企lu

番到屋企就睇書la

睇睇下傻魚打黎,

話一齊去玩喎

之後去左屎忽鬼屋企樓下個公園玩

跟住我俾個死人陳姵彤整爆左我隻腳

痛死我la

之後上左屎忽鬼屋企問佢攞野黎搽

點知佢話尋日用晒la

車~~都唔好玩ge

不過我隻腳真係好痛架

之後我地竟然無聊到一人代表一條路,

之後再玩包剪x

最後再跟勝利者揀個條路黎行

我地行來行去都係個忽......

好無奈呀

之後明明我勝出左架ma

佢地又唔理我話要走wo

好9呀

咁都得.....

之後我行到去定龍個邊,

見到牙包

跟住就番屋企la

(p.s.1今日聽傻魚講好似係星期一慶功wo,期待呀!)

(p.s.2今日我睇陳姵彤個日記係咁寫而家信社d人串到乜咁.......不過佢地(姐係我地班d人)次次都唔夠我串呢~~~~其實我想講呢,係佢每次都俾我串到出唔到聲lo,不過其他人我就唔知la)

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 86 | »

暱稱: 細粒*||||
性別: 女
國家: 香港

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930