2007-01-25
sorry牙傻魚........
我個blog個版面唔係有心抄你架
真係好sor呀!!!
不過我只少有認我係跟人的
而唔係好似有d人抄左都唔認呀!
今日我都冇咩特別事發生過,
所以唔打la
(P.S.今日傻魚一見到dabie就成個人癲晒,所以我懷疑緊傻魚係基的)
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 86 | »
朋友