


|
2007-02-22 |
| 2007 年 2 月 22 日 星期四 | ![]() |
尋日去唔成, 但係今日終於都去得成啦~! 今朝一早去左M記搵佢地..... 我最遲.... 之後食左個扭扭粉.... 好味! 之後就出發lo 我地搭961出去..... 但係冇人識得落車lo =口=" 上車之後冇位坐 我地4丁友要企係到 之後老豆係到打機 屎忽鬼係到訓覺 我+蚊蚊係到發呆 之後都係唔識落車lo 好彩我見到個摩天輪姐.... 之後我+蚊蚊出奇地好似識去咁, 一去就去到啦 都唔使搵路 xp 去到就買入場券啦 買完見到小學同學 入得場啦 超興奮 一入去就玩左老鼠也瘋狂 之前我都唔知道佢係咁恐怖的 之後我地上車啦 因為蚊蚊驚ge關係, 所以我+屎忽鬼坐側邊 蚊蚊+老豆就坐中間 出發啦 一開始都冇咩野ge 上完斜之後就開始fing+撞啦 之後又落斜喎 離心力好大 但係真係好正 我+蚊蚊嗌到死左 之後去左玩吊腳過山車 ok好玩啦 不過屎忽鬼隻腳就差d掂到塊板 之後去左玩摩天輪..... 玩千秋 都唔驚...mama地好玩 但係蚊蚊走果陣..... 之後玩摩天輪 同埋青蛙跳 青蛙跳勁好玩.... 玩完之後蚊蚊又...... 第2次啦 之後就去左玩鬼屋.... 由於我同蚊蚊驚ge關係, 所以變左1男1女咁玩(個到係2個人1架車) 蚊蚊+老豆1架車 我+屎忽鬼1架車 之後上車lo 一入到去.......... 聽到有d聲... 之後就好驚 跟住我就蚊住屎忽鬼件3同埋係到嗌 之後玩玩下我feel到有d野整我個頭.... 玩完我問番屎忽鬼岩岩係唔係有野整到我.... 之後佢話係佢拍我個頭.......=口=" 之後去左玩水水(圓) 撞到我死下死下 玩完睇下邊個最濕啦 最濕個個係屎忽鬼 之後我地濕住去另一個水水(直木式) 我地本來我講好左屎忽鬼坐第1我坐第2蚊蚊坐第3老豆坐第4架ma 但係到我地上車果陣..... 個條友比俾我坐第1喎 (姐係同屎忽鬼轉左) 之後好驚啦 因為之前同人玩lee d咁ge野我都係坐中間 落斜果陣我lee係我前面個個野到 所以搞到屎忽鬼濕晒... 玩完就去左食野啦 佢地食,我冇食=] 佢地食完之後就去左玩攤位啦 我的收穫有2條魚 蚊蚊咩都冇... 所以我送左條樣衰d ge俾蚊蚊 個條魚真係好似佢...哈哈..... 係我地掟公仔ge時間, 我地d33又乾番晒 所以我地又去濕過.... 今次玩左直木式個個.... lee次老豆坐第1蚊蚊坐第2我坐第3屎忽鬼坐第4...... 玩完之後我地又睇下邊個最濕啦 今次係我lo.....=口=" 之後我地又去玩老鼠..... 排左2個鐘..... 一路排蚊蚊就一路淆..... 之後上到去我又坐番第1之玩個個位, 不過老豆同屎忽鬼掉左位 lee次同之前個次一樣啦... 又係fing+撞死左 玩完之後蚊蚊竟然話想玩多1次.... 但係排隊要好耐, 所以我地都冇排到 之後我+屎忽鬼去左玩7彩天梯啦 而蚊蚊+老豆就去左玩摩天輪... 玩7彩天梯果陣明明我落去先架ma..... 但係竟然俾屎忽鬼追番... 仲要怏過我tim 之後我地去番摩天輪個到搵番佢地 之後又玩多次水水(圓) 今次又係我同蚊蚊濕lo 之後又濕住去玩水水(直木式) 今次唔知老豆同屎忽鬼點坐啦 咁蚊蚊就坐第3我就坐第4 之前屎忽鬼又同我講話第4個個唔會濕喎.... 玩完之後我濕晒lo o左....... 最後我地去左玩青蛙跳 勁好玩呀 不過今次我同蚊蚊分開左坐..... 我要同老豆+屎忽鬼坐 一開始老豆俾我同屎忽鬼壓扁左...哈哈..... 之後玩玩下屎忽鬼係到整架車呀 我俾佢玩死啦 玩完之後我地就地鐵返屋企lo 我好唔捨得呀 不過我覺得真係好好玩呀 今日係一個超級值得我去紀念ge日子呀! 好多謝蚊蚊+屎忽鬼+老豆你地肯陪我去環球嘉年華牙! 多謝呀~! |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 86 | » |