2007-05-13
kaka....
今日出左旺角啦又
去左Muji
開心~~
今次掃左幾枝Muji筆+一d 0食
之後就去左$10店
好悶
跟住就行左旺角中心
見到條褲都幾靚
但係媽媽唔肯買=3=
好衰呢
之後都冇咩野啦
買左3對白"物"就走lo
番到屋企打左陣機就落街食野啦
去左屯市
之後陪家姐睇鞋同整眼鏡
跟全去左食野
食完番屋企
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 86 | »
朋友