今日終於上DT啦..
等左好多個weekend~
哈哈!!好想快d做完果個鐘''
CHI..
冇講過書''so時間過得好快=)
都冇咩特別~
MATHS
佢自己又勁high係咁講;;
冇聽書= =''
ENG,,
係到做果d 咩able to= =
超kai'''悶死左
到`lunch
去左戲院''都係第1次食咋''
都幾好味=v=
到左IS
睇video睇足2堂~
正!!!係咁同牙k..wai wai傾計''
點知睇到一半果時..
佢話test同exam會出一d有關video既問題-0-
仲話邊度都搵吾到依d information=-=
點算?!冇聽書''
放學陪jo媽去m記買野
之後自己一個回家= =;
因為ruby去功課研習><''
早知去練一陣波先啦''
返屋企途中..
見到xxx同xxx一齊.. o曬囉吾該-0-
係趙中竟然識到d令仔..
簡直冇人相信=o=
無奈囉''企係佢地側邊''做左個電燈電膽==
最衰佢又同我講野''如果吾係就走人''
點解人生要有愛情?!
但係當對方吾再要你既時候..
或者人地已經移情別戀..
你又會變成點?!!!@@''
|