今日十點幾媽咪叫左我,SUNNY起身飲茶∼
起初勁眼訓吾想去..
之後SUNNY話想去就叫我起埋身啦∼
今次飲茶飲得好牙∼
知左媽咪好多同DADI以前D野∼
呵*
過左好耐就走左啦∼
同SUNNY去PK買左2枝2L既可樂番屋企隊~
哇卡卡!!!
番到屋企吾知點解突然好想MA光淨間屋喎~
之後就好白痴咁拎住會噴水既野同埋塊布4圍MA啦∼
之後媽咪見我好似顛左咁就拎左枝野俾我噴完MA啦~
呵*
經過我咁耐以唻既奮鬥!!!
成個酒櫃臘臘令牙∼~
仲整整齊齊添~!
哇!
盈盈真係好野!!!
今過呢今日就冇溫書啦∼∼∼
夜晚個一叮好正!!!
翻叮真係吾同D既∼!
睇完奇幻潮入到房同SUNNY係度CHECK佢D FD既INFO...
勁好笑囉~!
之後同SUNNY吹左陣水~
呵*
之後訓!!!
|