今日遲左起身...
冇同pooh,仔1齊番學∼
好耐冇搭輕鐵番學啦∼
番到學校入更衣室之後出到唻...
見到陳寶君啵!
佢話我裙短...
叫我整整佢...
上到1樓入toilet整番好條裙....
出到唻原來上緊hall架啦啵!
跑牙跑...
好辛苦跟番隊啦!
熱死我牙!
上到hall都係勁勁流汗!
pooh係後面幫我撥涼!
ya~
今次係最後一次上hall啦!!!
音樂,art都好鬼悶!
小息趕番起d功課!
地理同ling,蘇希吹下水咁囉∼
maths同pooh通通信咁啦∼
lunch有miss上唻啵∼
吾調得!
佢企係門口,
突然有人開門啵!
撞到佢啦!
成班人係度笑∼
個miss發哂老脾....
中文今日終於有帶書啦呵!
2堂英文...
今日至開始教B冊....
放學pooh俾左封信我...
不過我吾知擺左係邊牙...
sor...!
唉~
人老啦係咁架啦!
|