今日,,,7:00起身,,,小余又話打俾我﹏但又唔打啵+我咪聽MP3囉...聽左一隻歌"身驕肉貴"。當我聽到最後既時候,我唔知點解哭囉>﹏<"(真樣衰)
從前伴侶沒誰一直留下 但覺你極度認真不似假
容許我叫你一聲老公++**
*+"||[[___你的一吻,,,令我愛你更深★I||!
呢1句我諗左好耐架啦~!嗯....其實有一樣野...我真係好驚..
我驚係驚你同我一齊會好悶吖...><:"我又唔知講咩好..
柒豬豬-HeLlo KiTtY