好耐冇打過日記啦~!!係因為我冇得玩電腦牙~~~~~
放假放左咁耐,,,同佢......冇咩點啦~~都總算幾好~~~~No one can beu
但....始終都係朋友,,,足球重要過我><"
我都冇野好講啦~~~~~唉!!
我希望佢會對我再好多d牙~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我揀得你,,,,你係咪應該要珍惜我吖?
成日打俾我整係話洛唔洛中央,,係邊....做緊咩...好悶....唉.....!!!!
可唔可以約我出黎吖 ? 期待 2 月 14 號......如果仲同緊你一齊既話 。
我真心真意喜歡你,,,,也期望你能真誠對我>2<"我唔介意你有幾差,,,就算你再差...我鍾意既都只係你!!
|