___*█|]BABE` U HURT ME SO BAD`
[=曾經知您喜歡我__*
現在*只知自己每天同樣後悔地過"}}
 
 
 

                                                         
2006 年 1 月 31 日  星期二   晴天

>>>>>>no 1 can be u<<<<<<

    好耐冇打過日記啦~!!係因為我冇得玩電腦牙~~~~~

放假放左咁耐,,,同佢......冇咩點啦~~都總算幾好~~~~No one can beu

但....始終都係朋友,,,足球重要過我><"

我都冇野好講啦~~~~~唉!!

我希望佢會對我再好多d牙~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我揀得你,,,,你係咪應該要珍惜我吖?

             成日打俾我整係話洛唔洛中央,,係邊....做緊咩...好悶....唉.....!!!!

可唔可以約我出黎吖 ?   期待 2 月 14 號......如果仲同緊你一齊既話 。

                 我真心真意喜歡你,,,,也期望你能真誠對我>2<"我唔介意你有幾差,,,就算你再差...我鍾意既都只係你!!

2006-01-31 06:41 PM ##function_link##

                 柒豬豬-HeLlo KiTtY