___*█|]BABE` U HURT ME SO BAD`
[=曾經知您喜歡我__*
現在*只知自己每天同樣後悔地過"}}
 
 
 

                                                         
2005 年 12 月 12 日  星期一   晴天

拍拖,,,真係咁好咩? 傷心

    

拍拖...真係咁好咩?×╳愛<┘能 否 做 一支強 心 針__×° 我根本就唔知邊個真係鍾意我!好煩呀!我鍾意既,,佢又唔知鍾唔鍾意我!我唔鍾意既..就全部死唒埋黎!我鍾意佢..但唔知同唔同佢一齊好∼唉!世界上冇左愛情呢樣野..咁幾好呢∼唔洗煩∼!><”但可惜...。

2005-12-12 08:20 PM ##function_link##

                 柒豬豬-HeLlo KiTtY