拍拖...真係咁好咩?×╳愛<┘能 否 做 一支強 心 針__×° 我根本就唔知邊個真係鍾意我!好煩呀!我鍾意既,,佢又唔知鍾唔鍾意我!我唔鍾意既..就全部死唒埋黎!我鍾意佢..但唔知同唔同佢一齊好∼唉!世界上冇左愛情呢樣野..咁幾好呢∼唔洗煩∼!><”但可惜...。
柒豬豬-HeLlo KiTtY