___*█|]BABE` U HURT ME SO BAD`
[=曾經知您喜歡我__*
現在*只知自己每天同樣後悔地過"}}
 
 
 

                                                         
2005 年 10 月 2 日  星期日   晴天

誰明瞭我,,,真的哭過。 感動

就算係好鍾意好鍾意佢,,我都唔想比佢知~知左咁又點ja~人地都未必仲鍾

意我啦~為左佢,,要我做咩都得...但點解我會咁傻..一直等佢....等佢返黎鍾

意我!!愛你情願,,好好遮蓋。我唔想再諗耍擁有你!!你講得岩~擁有又點ja?

最終都會失去!!你俾我知道...冇一份愛情係可以恆久.......~!!

所以係宜家對我黎講...朋友係最重要ga~特別係阿伶(老公仔)........Annie.....

牙冼~阿Emily(我個Honey)~阿女啦(我個女女)~

呢d全部都係好玩得既女性朋友黎ga~

2005-10-02 09:20 AM ##function_link##

                 柒豬豬-HeLlo KiTtY