其實今日好正:)
很喜歡今天APRIL同MAGGIE講「神既恩典」同埋「信心的功課」呢PART
我覺得好岩依家呢個我去用
THX:)
好慶幸今日我有上RSC堂
文學堂
OMG
我愈黎愈鍾意上文學堂啦,
好鍾意上文學堂見識左咁多,
輕輕鬆鬆看課外既篇章,
討論當中的無用之大用。
或許我們所做的事是一種限制,
限制我們做一些我們真正想要的東西,
或是滿足別人的期望,
或是受著這個社會的既定標準,
我們都在做一些我們不喜歡的東西,
最後受苦的,可能是我們自己。
各人的才幹也不同,
怎麼要限制我們各人都做著同樣的事呢?
我覺得我上完呢幾堂之後會道家化左- -
好鍾意係文學堂到諗更多野:D
開始有愈讀愈開心既感覺,
YEAH:):)
中史TEST終於都完左
經過今次TEST之後,我相信我吹水既能力又高左:D
唔經唔覺到左放學
之後就去睇TIME TRAVELER'S WIFE
其實套戲好多IDEA好好
不過無我想像中咁好睇
可能係我唔係咁鍾意睇悶既愛情戲掛
套劇起碼有10次KISS LOR
我心諗:黎子進同埋蔡君諾一定勁HIGH- -
同埋今日終於都可以實現到由暑假哎到依家先食既SUSHI
其實好耐未食過
所以好ENJOY:D
HEHE:D
今日滿足左我3個願望:D
一係完成左中史TEST呢個創舉
二係去左睇戲
三係去左食SUSHI
最後我個銀包吉左
|