今日再次踏足YOT
但我一樣功課都無做過
都唔知去黎仲咩= =
我諗最有意義既係個半個鐘入面做既野,
細佬,多謝你: )
一諗起27號既「難兄難弟之反轉史提芬之夜」
同埋30號既OP之旅
就覺得好開心
我覺得返學就好似係到等玩既時間咁: )
呢2日要俾心機係F到,
加油.\__/.
希望可以用勤力補救到係個方面既不足啦.....
可能我有天分都未定:D:D:D
今晚要俾心機做左D功課佢:D
聽日去POLY同埋班會BBQ:D
好期待: )
PS.原來THE TIME TRAVELER'S WIFE上左啦,
好想快D去睇: )
|