今日starbucks唔洗錢飲野
本身懷住開心既心情去飲
(鬼咩...補成3個鐘dy= =)
點知俾一對情侶破壞曬氣氛
其實我好憎一d男仔咩都唔敢做
連無曬奶都唔敢去加
算係咩男仔呀...天= =
唔係話男仔一定要敢做一d破天方既野
但係一d咁簡單只係叫個sales加番咁簡易既野都唔敢
細路仔都識既野
都可以唔敢去做
雞手鴨腳剩係識問點算
係咪x左少少
補dy
同思慧傾
睇dy個樣其實好似蔡君諾
其實老左都可以咁型
都幾係唔錯
心情唔係咁好
有d心灰
其實我唔開心大家無交帶
好好醜醜都俾個答覆我
唔好唔應我
講過既野無人覆
我唔知點安排
我都知大家好忙
但係都俾個時間我/_____\好無
我好唔鍾意咁無準備
當問到既時候
我根本唔識答幾時
到時又搞唔到
我唔識講
連去唔去食放題都未firm到人數
我連bk位都bk唔到
我呢刻好灰
|