今天抽空了整個靈魂
老師前一句的說話我下一秒就忘記了/.\
首先要跟子進說聲生日快樂,
長大了,
不要再做那些嘔心的動作好不好- -
重申一點:你 已 是 成 人 了
希望你長大左
可以唔好再成日係我後面唱歌
昨天真的有點灰心,
剪了那麼久的video save唔到-口-
到底出錯咩錯
放心
你地既生日video我會快快解決的
畢竟這是大家的心血
也是對你們二人的祝福
大不了,就上來我家看吧!
一定會看到的: ): )
很久沒有一起吃放題,
同意april所說,
當大家齊齊整整時是最快樂的,
可惜細佬無黎呀/.\
如果唔係會更好
同大家一齊係最舒服,最輕鬆的
連玩一些無聊的遊戲也很快樂
雖然你地係咁蝦小諾真係好衰.\___/.
其實april送給我們的生日願望,
真的很窩心,多謝你俾個左生日願望我地
很珍惜在理大外面的時刻
我希望我們還有很多個十年
那時
我們會是大學生
說的,玩的,可能已不是今天的猜拳吃蛋糕
但我相信那份情誼是不會改變的
我們,仍是我們
最後,也跟子進說些祝福的說話好了。
雖然同黎子進平時真係無咩意見相同既時候
大家都會有自己既意見
而我又成日咀賤串你
但係你都係我好重視既朋友
你到左大學之後
唔好掛住係咁飛
忘記左返屋企既路
呢到永遠係你既家
你唔開心,我地個個都支持你
我好少可咁講
你好好珍惜
生日快樂啦!
你同april份禮物,我會送
|