今日知道左nursing得hkU收 其他學校都唔收 好唔開心 點解次次想讀既科都要讀理科先收 我只係想搵份有意義D工去做 點解都咁難 點解個機會都咁微
唔係我唔肯俾心機 而係俾心機都無用 一開始讀文科已經係一個錯誤既決定
咁俾心機讀書又有咩用 我唔鍾意商科
GET LOST.