[問世間情是何物]是我個fd同我講><
但係...佢自己何嘗唔係被情所困
無奈既係..
我自己都中佐招
都己經數不清第幾次
但我有預感
如果有得開始
呢個果一定係最令
但係結唔結~
都唔係由我決定
我唔知我應唔應該同佢講
但我好驚比人拒絕
個個fd都話我唔令~
我係知~
讀書~唔係最叻個個
pe又唔勁
死淨把口~但係...
搞到2極化~
有d人超鍾意我
有d人超憎我
我唔係咁
我都係普通人
成績中上~
但係被人問功課已經慣常
每日帶住個面具真係好辛苦
但係除唔低~
因為我知道除佐~
人地會以為呢個係另一個面具
既然大家都咁鍾意呢個面具~
點解我要除呢
但係做得耐都要呌下氣
我好想搵一個人可以被我依靠
或者比人依靠得耐
無人記得我都需要依靠
我唔係石頭
每次見到人點講我
我唔係無感覺
但係我要點講
[我唔係特登]
講得多~我都覺假
但係又點~呢個真係事實
我好想搵人會陪下我
我知佢係一個好好既對象
但係~佢會唔會接受我
我唔知~
我知佢對我係友善
但係...咁遲d呢
我再唔行動..
但係行動~
我驚搞到我地會更僵
無錯~身邊每個朋友都話佢好好
佢好既地方我唔知
或者係佢拒絕你既時候會留有餘地~
比面你~
但何嘗唔係一種痛苦
|