今日9點9起左身*返教會with牙囡'''__ go go go>\/< ......不過``巧眼訓呢-3333-*
返完教會去左m記食野```yayaya'''星星薯餅-33333-* 閃人''']]]]]
沿途係甘喪笑-3333-*條街個個望住晒-0-'''好似以為我係傻甘既?!?__
返到屋企))) 努力做功課* 很乖乖呢!! 呠-33333-
今日個天冇琴日個個甘令-33333-*黑雲出現了!!!"?? >/\<
夜晚____未做晒功課訓覺!!!! 聽日返去抄-333333-*