今日無出街 ,, stay in home !!!
so boring !!
自已一個睇左 stella 借既《愛與淚相隨》,,
好感動呀 !! 連我都睇到喊呀 !!
君同ma豬 , 毅 佢地睇既話 ,, 可能會喊死 !!
因為stella and me 都喊了 !!
haha ~
超好睇 !
nee-nee 點解會死嫁 !! 佢咁好人又咁靚仔 !!
so bad ~
i dont like the ending !!!
都唔大團圓 !!!
but 都係好鐘意呢齣戲 !!
大家想睇可以問 stella 借 !!
p.s stella今日去左迪士尼 ,, 好好玩 !!
===========================================
oh my god !! 好多功課呀 !!!
===========================================
妻夫木聰 ,, 你好靚仔呀 !!
|