今日...
我同o左許去mk...
行到好攰...
打到呢度...
唔打啦..
一起身想講野既時候...
出5到聲喎....
果時好怕...
我心想...
敢我點番School牙...
唉....不過都要番...
好彩冇咁嚴重...
仲出到聲...