| kangta147 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2006 年 10 月 7 日 星期六  |
| 番教會... |
分類: 未分類 |
今日...
比許許叫左去教會...
本來以為唔係好好玩既...
點知...
唔係喎...
都唔錯呀...
係果度...
我地唱完歌後...
就去左BBQ....
燒到好開心牙...
食得好飽...
仲識左好多人啵....
真係多謝許許你牙...
thxxxx......
|
2006 年 9 月 29 日 星期五  |
| 我番來啦..^^ |
分類: 未分類 |
嘿嘿...
我番來啦..
都好久冇上來打日記...
請大家見諒 
|
|
|
|