| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 18 日 星期五  |
超興呀`````  |
分類: 唔開心 |
我間房乾淨D la~!!
 我的新洗衣機呀~
 我的新HFCC呀~
    今日超興呀 `````
本來一心想探老師
點知俾人洗番轉頭
重洗人唔洗本呀
頂佢個......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-07-18 06:45 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 17 日 星期四  |
Sori~  |
分類: 開心東西 |
Sor呀~
近排唔得閒
so冇寫blog`````
一係我一次過寫番俾你哋la~ 今日係第2日上中學的堂(唔算係上堂ge)
其實我琴日已經上咗
but唔得閒講俾你哋聽
Sor~~~~~~~~~ 15/7(二)
E日係我的大日子,
因為我要考PS-1......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-07-17 03:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
唉..........  |
分類: 冇特別 |
昨天我呀嫲(祖母)黎我到食飯
重要我幫佢set電話lor~
好煩呀~
好心你,你唔識用就唔好用la~!
雖然之前我係用過E隻型號,但係都唔洗我幫佢set D電話ga la~
餐飯真想死,
佢帶的雞油到呀媽都唔認得>_<
重一定要我哋用手食個隻油雞脾=]
最後我同家姐果肚都有D唔舒服=.= 好掛住天神D人呀>.<
好afraid升上中......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-07-14 08:57 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 9 日 星期三  |
Yo~  |
分類: 開心東西 |
好happy~
我個friend終於想通la~
I am very happy to that~
其實我哋的愛只係好感/喜歡
but not真正的愛
真正的愛係經過磨煉ga~
而且我哋重細應該俾心機讀書
唔好玩la~
俾心機讀書~!!
now我咩都唔理
只想考好PS......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-07-09 12:49 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 9 日 星期三  |
唉````````  |
分類: 唔開心 |
昨天放榜呀 都ok la~ 聖嘉lor~
^_& 都ok happy~
Yo~ 好想同某人cerebrate it ^_^
but... 昨天見唔到MC team~
T^T ......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-07-09 11:02 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|