| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
boring  |
分類: 冇特別 |
今日要去日營
好悶lor=.= 當我去到時,我覺得一定會好悶
果到好嗅ga>.<
同埋好「局」,冇冷氣機ga lor=)得幾把風扇
熱死人la~!
出面重好過入面 成個過程悶到你嘔呀~
得一個室外遊戲玩,其他都係室內的
可想言知如果係兩日一夜係幾咁悶的
好釆唔洗去宿營^_......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-06-30 07:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 27 日 星期五  |
好happy  |
分類: 開心東西 |
sor 我唔係有心令你俾人話ga~t^t
sor~千萬唔好嬲我呀>.< 今日係謝師宴xD~
我哋個個玩得超high lor=.=
我唱咗3首歌:Today,一晚長大,良師頌
重出咗2次場team
無奈``````
當我班唱時,我見到MC不斷伸個頭出黎
佢係唔係望緊陳or文?!
I think佢忽略了我
t^t................
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-06-27 11:26 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 25 日 星期三  |
哈哈~~妖你  |
分類: 開心東西 |
今日有人提起星期一個件事=.="
令我想番起......
你們想唔想知係咩事呢?!
個日放學時,我班放學行樓梯時,
文見到mc行緊上黎,but我唔知ge
then,文就將我撞句mc到,and我碰到佢
then,個個人shouted,我就大叫咗一聲,
and mc笑lor~唔該=.=
無奈``````` 好野...............
黃隻寄居CRAB die 咗^_......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-06-25 03:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 24 日 星期二  |
wa!>.<  |
分類: 未分類 |
星期一:
wa~點解mc會知我在出面?!
好恐怖lor >.<
佢重要無端端伸個頭出黎,
然後就入番去攞紀念冊=)
無奈=.="
妖你!!!!你寫咁少點叫做紀念冊呀?!
話明紀念冊,當然要紀念到先得ga la~
=.= ````````` 究竟文係唔係吃緊醋?!
I think she is lor=......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-06-24 06:08 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 22 日 星期日  |
好特別  |
分類: 開心東西 |
其實文係唔係唔鍾意我同MC一齊玩?!
Is she afraid that I will 搶走MC?!
我係唔係唔應該同MC咁熟?!
What can I do?!
CAn sOmeOne tell me and give Me 意見?! 大家覺唔覺得我係一個對朋友好兒嬉的人?!
我唔覺得lor~ 星期六我打咗電話俾MC,
佢把聲好怪,
而旦拉長黎講
最後bye-by......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-06-22 01:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|