今日...Meeting...
唔舒服唔舒服+唔舒服...
唉..
番到去,,得我,陳倩儀 & 張杏美 3個F.2
嘩...D人去哂邊ar?
陳倩儀走左去睇分班.
得我同嘉惠係自修枱..
嘉惠話佢好攰...佢唔舒服喎..
不過...我都冇咩點應佢...sor..因為真係好唔舒服...><
Fall in....操...冇咩太陽...都可以.冇咩唔舒服.
操左一陣...放小休,,
辛亥個班過黎操...
Fall in....
冇打數...sorry..唔舒服.
狂操...唉...
都頂得順既.
小休......OKay....
之後操操下牙沁教我地...呼...
教錯左我地...辛亥個個過左黎先知.
佢做左一次比我地睇....william 就叫我地做...唉.
唔識.../.\
lunch...
姜姜,,
sorry ar...幾乎成碗都係你食...
但真係冇胃口..sor.
番到去操...
暈+超想嘔..........唔多想舉手講..唔知係咪因為佢地係辛亥呢?
所以繼續.
上課室...呆左陣...訓左陣
之後冇咁唔舒服...冇咁暈...但都係好想嘔.
不過唔係又發燒過牙麻?
玩first aid...傷者..
成程都比張杏美搞囉.
然後嘉惠要我地同佢玩games...
sor..真係唔舒服...冇心hurt 你
到後尾要玩games....
玩玩下...真係冇咩精神玩+唔係好舒服..
所以先走...sorry
落去睇佢地BBQ...
比apple 既一句..等左你好奈喇...嘉寶.
嚇呆左
同姜傾計..之後走嚕.
===========================
有冇人話比我知今日我面色係咪好差ar?
因為...今日比最少四個問左我:係咪唔舒服牙?
===========================
sorry 牙各位
今日冇咩精神...打數唔多大聲...
有時應遲左你既...sorry ah.
===========================
隻腳超痛
===========================
第一次Meeting 咁辛苦+咁病
=============================
唉...帽章又要再黎過喇.
唔制牙...
3號交???
辛苦到死../.\
=============================
|