kapo13
暱稱: kapo13
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-26
中秋+學校旅行
番學
開會
Meet!ng
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
ahwIng_aleX
cbt1d35
CHERRY_KSW
dotdotlove
freeerica311
fu1219
hoiting266
hoiting266_xg
jenny1015
joey823
joyce_manman
kapo13
kathyccl
kayin_ka
kelly1992602
kmingc
lemonyiyi
loritta(Qooza)
loritta98~xg
maggie56
mangiu
mian_0605
nth_1995
Rachel29_2006
tea20
tttfiona
winnieso2110
w_k_ka
yanyan
yanyan9071994
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 1 日  星期六   晴天


Meet!ng wf 辛亥 分類: 未分類

今日...Meeting...

唔舒服唔舒服+唔舒服...

唉..

番到去,,得我,陳倩儀 & 張杏美 3個F.2

嘩...D人去哂邊ar?

陳倩儀走左去睇分班.

得我同嘉惠係自修枱..

嘉惠話佢好攰...佢唔舒服喎..

不過...我都冇咩點應佢...sor..因為真係好唔舒服...><

Fall in....操...冇咩太陽...都可以.冇咩唔舒服.

操左一陣...放小休,,

辛亥個班過黎操...

Fall in....

冇打數...sorry..唔舒服.

狂操...唉...

都頂得順既.

小休......OKay....

之後操操下牙沁教我地...呼...

教錯左我地...辛亥個個過左黎先知.

佢做左一次比我地睇....william 就叫我地做...唉.

唔識.../.\

lunch...

姜姜,,

sorry ar...幾乎成碗都係你食...

但真係冇胃口..sor.

番到去操...

暈+超想嘔..........唔多想舉手講..唔知係咪因為佢地係辛亥呢?

所以繼續.

上課室...呆左陣...訓左陣

之後冇咁唔舒服...冇咁暈...但都係好想嘔.

不過唔係又發燒過牙麻?

玩first aid...傷者..

成程都比張杏美搞囉.

然後嘉惠要我地同佢玩games...

sor..真係唔舒服...冇心hurt 你

到後尾要玩games....

玩玩下...真係冇咩精神玩+唔係好舒服..

所以先走...sorry

落去睇佢地BBQ...

比apple 既一句..等左你好奈喇...嘉寶.

嚇呆左

同姜傾計..之後走嚕.

===========================

有冇人話比我知今日我面色係咪好差ar?

因為...今日比最少四個問左我:係咪唔舒服牙?

===========================

sorry 牙各位

今日冇咩精神...打數唔多大聲...

有時應遲左你既...sorry ah.

===========================

隻腳超痛

===========================

第一次Meeting 咁辛苦+咁病

=============================

唉...帽章又要再黎過喇.

唔制牙...

3號交???

辛苦到死../.\

=============================

 



2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天


整St.John 既野 分類: 未分類

今日幾乎全部都係整St.John 既野

今日0800起左身...

搞掂哂野就0845..

之後去左黃筱偉搵陳倩儀,,

再去左OK 買野飲+報紙

上屋企.....之後磨鞋..

磨左好奈,,[[產]]完又磨,磨完又[產]

搞左大約2個半鐘就搞掂lu~~

之後諗住釘帽章....以為好易喇...

點知...我地整左一個鐘頭零三個字都未固定到

然後整多陣...

我同陳倩儀就去左M 記食lunch~哈~好玩..

after lunch...番屋企...

用左陣電腦....

之後釘章...釘左兩個幾鐘都未釘到...

唉..

===========================

今日起身之後嚴重肚痛...

直到依家都係.

今日除左同陳倩儀一齊既時間之外...

基本上都係痛..

痛....又想嘔....唉...

難道....又病嗎?

聽日既Meeting.....還要睇聽朝點...先決定番唔番..

唉..

辛苦辛苦+辛苦

===========================

聽日BBQ......

===========================

唉......功課未做完..

慘慘慘.

===========================

難道...討厭了我嗎?

放心吧...之後不再煩你..

除你找我之外...也盡量不找你了...

也減少到你xg留言.

============================

St.John CDT 加油牙.