| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 14 日 星期一  |
| 2009-09-14 |
分類: 未分類 |
今日lunch,,5+買左隻老鼠比我@@
哈~~~~~都唔知好笑定好嬲
我係中2,,不過屋企都好多了
但係又多一隻唔多,,少一隻唔少
e+屋企人都唔知多左隻新
哈哈~~
5+,,多謝你隻野喎~~
|
| 發表時間:2009-09-14 07:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 10 日 星期四  |
| 2009-09-10 |
分類: 未分類 |
最後一天感受萫你的心跳
最後一天摸你的身體
最後一天摸你的小手
最後一天你陪我玩
最後一天陪伴著你
對你既觸感亦是最後一天
再沒有下一次
再沒有下一次
我怕聽到那一種聲音,,那一種呼吸
怕見到那個無力的情況
我什麼都做不到
這是我痛心的地方
碌鳩的最後一天
對不起 |
| 發表時間:2009-09-10 06:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 8 日 星期二  |
| 2009-09-08 |
分類: 未分類 |
今日P.E,,跑橋
跑環區跑個長度
開頭玩陣先認真跑
13分14
1314= =咁好意頭呀
下堂又要跑...痴線
小息...比MISS捉左過去教員室
剪指甲= =都唔係好長啫
好彩唔只我一個....
...................................................................
LUNCH,,唔舒服咁= =
標冷汗....
冇胃口...
冬菇佢地仲快快食完,,送我番學校
真係好感動
諗住早退....
不過都係算....
之後中文堂,,作文
訓左兩堂- -,,次次作文都係咁...
最後慢慢做..死下死下咁做
做完,,班房都冇咩人
得小組討論果D
我做完,,汁埋個Locker
等埋個人就走
5點3先番到屋企
食左D野就訓<<呀媽叫
之後玲玲打黎....
唉,,好煩
點解成日都發生呢D野
邊個咀咒我地吳家呀
好討厭呀,,唔想一個家
不斷少左E個果個
...................................................................夠喇 |
| 發表時間:2009-09-08 10:09 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 88 | »
|