珈之日記本_**
她說:如果我呢一刻選擇左另一個..請你願諒我..
因為我唔想再為一個唔在乎我的人心痛..
他說:咁希望另一個能令你幸福...
她說:真正能令我感到幸福既人已經在我眼前,可惜..
他從沒盡力分一些幸福的感覺給我..
kara
暱稱: KaRA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-10
2008-01-27
2007-09-15
2007-08-11
2007-03-30
文章分類
全部 (158)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 158
留言總數: 66
今日人氣: 147
累積人氣: 4185
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 14 日  星期三   晴天


返學+自修室+開會 愉快 分類: 未分類

  今日好凍呀><真係唔係幾想返學.....加上之前個2晚又夜訓...不過最後我都係返左...第23堂pe堂..勁cold囉><

今堂竟然玩垮"難"....最怕玩...垮到我勁累..不過好彩今日冇物理堂...咪真係死幾次都唔掂><

   Day B d堂都ok~~放左學之後..就去左自修室.....溫到6:30到就走喇..因為一陣7點要返中心開會...之後就由乙

明行過去第一城...一出到門口..嘩..勁凍呀....一路行一路凍><最後我7點1先到中心...本身以為自己遲到..點知...

去到..得eric同au sir到左=.=其他人仲未到...之後我地咪係度傾住先..等下其他人黎咁..最後7點半先正式開會~

講下我地十四茄既問題...開會既時候..佢係咁打比我...哎呀><..

   開到9點到就走...eric就急急腳趕住走...之後我就過左去馬鐵站搵佢..因為佢今晚過黎接我^^本來佢出mk買埋沙

翁拎過黎比我食架..但點知買晒喎..好失望呀><不過唔緊要喇...我知你有心咪得囉^^

  之後就同佢行番home~唔知點解咁快返到home囉....好唔捨得呀 不過臨走前佢比左支more more我飲..hehe






訪客留言 (返回 kara 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]