今日好凍呀><真係唔係幾想返學.....加上之前個2晚又夜訓...不過最後我都係返左...第23堂pe堂..勁cold囉><
今堂竟然玩垮"難"....最怕玩...垮到我勁累..不過好彩今日冇物理堂...咪真係死幾次都唔掂><
Day B d堂都ok~~放左學之後..就去左自修室.....溫到6:30到就走喇..因為一陣7點要返中心開會...之後就由乙
明行過去第一城...一出到門口..嘩..勁凍呀....一路行一路凍><最後我7點1先到中心...本身以為自己遲到..點知...
去到..得eric同au sir到左=.=其他人仲未到...之後我地咪係度傾住先..等下其他人黎咁..最後7點半先正式開會~
講下我地十四茄既問題...開會既時候..佢係咁打比我...哎呀><..
開到9點到就走...eric就急急腳趕住走...之後我就過左去馬鐵站搵佢..因為佢今晚過黎接我^^本來佢出mk買埋沙
翁拎過黎比我食架..但點知買晒喎..好失望呀><不過唔緊要喇...我知你有心咪得囉^^
之後就同佢行番home~唔知點解咁快返到home囉....好唔捨得呀
不過臨走前佢比左支more more我飲..hehe
|