今日終於睇完個本"我跟寂寞戀愛"....雖然係咁講d人別離...冇happy ending
不過我覺得本書幾另類幾好睇...因為呢個世界就係咁..冇happy ending
其實我都想知人為什麼要戀愛呢?
戀愛真的那麼吸引嗎?
但為什麼事實又要這樣?