今日boxing day ar...尋晚1點幾先訓...今朝又要早起身...又洗頭又執野...之後又要睇下隻腳..原來隻腳生左個水
泡呀..唔怪得尋晚咁痛喇..痛死人喇><最後..搞到11點先去到我姑姐度..去到個度..見到有一盒野係張桌度...一睇..原
來係部digital camera..哈...我想要好耐架la..估唔到姑姐姑丈會買比我..好開心呀..呢分聖誕禮物幾特別~細佬就有
件波衫~
之後成日都係佢地到溫書...不過今日唔知做乜..勁唔舒服囉..係個度又嘔...個胃又唔舒服..唉....不過我冇比佢地
知..因為一陣夜晚爺爺,女麻女麻,爸爸,媽媽成家都會黎呢邊打邊爐...唔想比佢地知..費事佢地擔心..搞到成家冇得食
飯..都係忍下喇...
6點幾到....佢地終於黎到喇..一黎到...媽媽就知我唔妥,咁都呃唔到佢..佢實在太了解我><仲要知我個胃有野..我都
冇出到任何聲...=.=今晚打邊爐d野好正呀..全部都係我最鍾意食架...但我今晚都食得唔多...唉..冇胃口..一路食一路
睇朱古力獎門人..都幾好睇呀^^8點幾到..爸爸就同爺爺,女麻女麻先一齊走..
之後我地坐多陣..食埋糖水..10點到就走喇...我媽媽同細路一齊返home...好耐未試過...係新城市行返home...
媽媽知我凍..so捉住我隻手...攬住我行..比d溫暖我...好耐冇人試過咁..不過真係好鍾意呢種感覺...因為自己身體唔
好..每夜晚都會凍同唔舒服..都係媽媽最好...肯咁做...可能好多人都會覺得我身體唔好...又要咁..成日又呢度唔舒服
個度又唔舒服..好煩..不過只要媽媽一個體諒就夠喇..^^
返到home...食左d胃藥同一d感冒藥..就訓喇..希望聽日會好番d喇...^^
|