珈之日記本_**
她說:如果我呢一刻選擇左另一個..請你願諒我..
因為我唔想再為一個唔在乎我的人心痛..
他說:咁希望另一個能令你幸福...
她說:真正能令我感到幸福既人已經在我眼前,可惜..
他從沒盡力分一些幸福的感覺給我..
kara
暱稱: KaRA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-10
2008-01-27
2007-09-15
2007-08-11
2007-03-30
文章分類
全部 (158)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 158
留言總數: 66
今日人氣: 19
累積人氣: 4057
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 26 日  星期一   晴天


唔舒服 分類: 未分類

  今日boxing day ar...尋晚1點幾先訓...今朝又要早起身...又洗頭又執野...之後又要睇下隻腳..原來隻腳生左個水

泡呀..唔怪得尋晚咁痛喇..痛死人喇><最後..搞到11點先去到我姑姐度..去到個度..見到有一盒野係張桌度...一睇..原

來係部digital camera..哈...我想要好耐架la..估唔到姑姐姑丈會買比我..好開心呀..呢分聖誕禮物幾特別~細佬就有

件波衫~

  之後成日都係佢地到溫書...不過今日唔知做乜..勁唔舒服囉..係個度又嘔...個胃又唔舒服..唉....不過我冇比佢地

知..因為一陣夜晚爺爺,女麻女麻,爸爸,媽媽成家都會黎呢邊打邊爐...唔想比佢地知..費事佢地擔心..搞到成家冇得食

飯..都係忍下喇...

  6點幾到....佢地終於黎到喇..一黎到...媽媽就知我唔妥,咁都呃唔到佢..佢實在太了解我><仲要知我個胃有野..我都

冇出到任何聲...=.=今晚打邊爐d野好正呀..全部都係我最鍾意食架...但我今晚都食得唔多...唉..冇胃口..一路食一路

睇朱古力獎門人..都幾好睇呀^^8點幾到..爸爸就同爺爺,女麻女麻先一齊走..

  之後我地坐多陣..食埋糖水..10點到就走喇...我媽媽同細路一齊返home...好耐未試過...係新城市行返home...

媽媽知我凍..so捉住我隻手...攬住我行..比d溫暖我...好耐冇人試過咁..不過真係好鍾意呢種感覺...因為自己身體唔

好..每夜晚都會凍同唔舒服..都係媽媽最好...肯咁做...可能好多人都會覺得我身體唔好...又要咁..成日又呢度唔舒服

個度又唔舒服..好煩..不過只要媽媽一個體諒就夠喇..^^

  返到home...食左d胃藥同一d感冒藥..就訓喇..希望聽日會好番d喇...^^






訪客留言 (返回 kara 的日誌)


friend 於 2005-12-29 05:29 PM 發表:
今日29 号應該好番過law 喎~
 
啊ma 緊係好la~
真係24 小時都會睇住你~
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我諗好d掛...^^
我而家真係覺得媽媽好重要..
我真係唔想大呀~
 
Posted at 2005-12-30 02:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]