話咁快放完聖誕假喇..今個christmas得番半條命..唉..今日要返學呀~不過我冇返呀...打左返學校請假..因為今日想一個
人係home靜下...因為好似發生左好多野...但其實我自己都心裹有數...都知係為左乜...
今日係home度成日都做下野....自己一個諗下野....不過我覺得我好似諗通左...不過個心始終都好痛..但點都好喇..
聽日要返學呀....拎番d讀書feel返黎喇..就會考喇..唔到再諗咁多野喇~唔想好似上年咁呀..希望唔好再發生上年d野喇..
今日早d訓喇^^