比呀丸點左我
要講10樣自己想ge野
then 答佢問我既問題+ 叫人答自己問既1 個Question~
and 點 5 人
10樣自己想ge野(排名不分先後)
1.升到u...起碼有個degree
2.會識到d真係岩key..對自己真心..而佢地亦是當我係好朋友既朋友仔
3. 能同到而家最鐘意個個一生一世
4.屋企人永遠都係我身邊
5.將來個老公會對我好好,真心愛我
6.出到去搵到分好工..如果得既話做到護士
7.做到註冊護士之後,要做無國界護士..去幫助其他國家既人
8.升到f.6
9.大個左之後要遊覽全個歐洲
10.屋企人永遠快快樂樂
答:愛一個人係會有d咩感覺??
我覺得愛一個人呢..你會願意為佢付出晒全部..
就算失去一切都覺得唔可惜...
佢會係你既全部...佢已經係你生命既一部分.....
仲有你會好想佢係你身邊..你會願意同佢一生一世...
問:講出5樣你而家唔可以失去既野
我要點:佢/vincent/june子/suki/仲有有睇我日記版既人(唔知可唔可以點番呀丸呢?)
|