珈之日記本_**
她說:如果我呢一刻選擇左另一個..請你願諒我..
因為我唔想再為一個唔在乎我的人心痛..
他說:咁希望另一個能令你幸福...
她說:真正能令我感到幸福既人已經在我眼前,可惜..
他從沒盡力分一些幸福的感覺給我..
kara
暱稱: KaRA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-10
2008-01-27
2007-09-15
2007-08-11
2007-03-30
文章分類
全部 (158)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 158
留言總數: 66
今日人氣: 53
累積人氣: 4239
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 1 日  星期三   晴天


出街~ 驚訝 分類: 未分類

呢日約左june子,helen,呀仁同june個澳洲fd barry出街街~哈..約左2:30係大圍個月台等...去到沙田個時打比呀june睇下佢係

邊...點知佢竟然電緊髮....趕唔切..helen又話要搵裙...so叫住我同呀仁&barry出mk行住先~我起初都有d驚..因為個barry我未見

過~呀仁約左barry係朗豪坊等~會合左之後就周圍行下喇..首先去左無印度睇下野先..又去左女人街等等....不過個barry都幾好人

呀~

行到4點半到,呀june電完喇...黎搵我地~~不過電得唔夠曲呀..但都ok既~哈.之後去左環球睇下d野..因為呀仁想去..c完就去二德惠

買情人節d野,點知行到上去,原本個間野初7先開,唉∼跟住我地去地鐵站度會合左helen之後又返返去朗豪坊無印良品,買左d

整朱古力ge野∼he~白朱古力就當然少不少喇..因為係佢喜愛食~跟住我地周圍行..行行下...又撞到朱明喎..咁岩既~哈~

然後我地又去左石磨坊食庖冰同撈河∼嘩勁好食~~下次要同佢去食呀~><

之後夜晚返返沙田..諗住行陣先再食飯..呀june佢地諗住入機舖玩...我咁大個女都係第一次入...一入到去..我已經想出番黎..因為好

噪同好多人..同埋我都幾驚入去架..不過helen又唔想..so我同helen2個就出左去行..佢地3個就留係裹面玩~上到去...我地偷偷地

叫番呀june上黎做一d野..哈~搞之後呀june落番去..我同helen又周圍行下同去和民拎位先~

9點幾到約番係和民等..好好彩..返到去個時..冇過5個號碼...不過都差少少過..哈~

但helen又話bf同佢食∼唉..剩翻4丁..算喇~><叫左野食之後我又陪helen出一出左去揀禮物盒..返到黎終於可以食野了~

食食下helen send msg俾我地話佢地坐係呀仁斜對面...我地係咁拎鏡裝∼先見到...哈~勁好笑....

個度d野幾好食呀~尤其個朱古力火鍋..不過唔夠食呀~><我同呀june係咁爭... 哈哈~~食到11點幾先返home~

返home個時~~就打番比佢...一路行一路傾...傾傾下..無端端收左線...之後佢又唔打番比我喎...唉...好似冇左回事咁..

算...唔理佢呀...搵第2個...之後又傾到電話冇電.....12點幾先返到home掛....我都唔係好記得係幾點了....

    返到home打番比helen講左陣又訓了....






訪客留言 (返回 kara 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]