珈之日記本_**
她說:如果我呢一刻選擇左另一個..請你願諒我..
因為我唔想再為一個唔在乎我的人心痛..
他說:咁希望另一個能令你幸福...
她說:真正能令我感到幸福既人已經在我眼前,可惜..
他從沒盡力分一些幸福的感覺給我..
kara
暱稱: KaRA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-10
2008-01-27
2007-09-15
2007-08-11
2007-03-30
文章分類
全部 (158)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 158
留言總數: 66
今日人氣: 58
累積人氣: 4342
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 5 月 17 日  星期二   晴天


會考最後一日 分類: 未分類

 

今日會考最後一科la~~~其實都幾開心既..cause唔洗再咁辛苦喇~~仲可以周圍去玩

而今日係考chem ar~~我今朝5:45就醒左,唉..都唔知y成晚都訓得唔好呀,跟住係張床

度碌下碌下..之後6:30先起身。

起身個時好辛苦呀..好唔舒服呀..頭暈暈咁...個鼻又好辛苦呀..不斷咁流鼻水...唉..冇法

喇~~鬼叫自己唔舒服咪..今朝都唔係咁想去考架,as實在太辛苦la...之後食左d藥,探下熱...

oh----想死囉...本來尋晚已經退左燒,冇事架la..而家又再燒番囉..激死我la><

知道自己又再燒...心情真係好down架...我chem又唔係好得喎,而家仰要病住咁去考...唉

今次一定死硬la....跟住我同個天講,如果要我咁既狀態去考,你殺左我算la..因為實在太唔

perfect喇~~我唔可以比自己咁架~~as狀態唔好=考得唔好=冇溫過,咁不如abs仲好,咁

起碼唔會毯人底,益左人...最後食左d藥..見又好似好d..就出左門口...今日係覺光考呀...

好近...so好快就到喇~~~仲早到好多呀~~撞到我地班d人,咪係度傾計囉....不過同美怡

傾得最多野...

冇幾耐就入試場la...考第一分卷個時個頭暈暈地咁...唔舒服咁囉...可能要用腦掛....不過我

係度不斷同自己講唔可以放棄...cause之前bio已經死左..我唔可以再死多科架la....1個鐘45

分鐘後就收左卷喇~~其實個分卷我都唔知自己寫左d乜..

中途個斷時間都冇乜溫書,因為都唔知溫乜..咁咪同omi&美怡傾下計咁囉...之後夠鐘咪入禮堂考

囉....1個鍾之後...當考官講停筆個一刻..我覺得成個人都興鬆晒~~可能知道呢個會考已經完結

喇~~hehe^^出覺光門口個一刻個種感覺簡直係好開心~~唔知點形容^.^..之後我就返左home

喇~~






訪客留言 (返回 kara 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]