今日冇返學呀我..本來諗住訓番好d既~點知今日唔知做乜札整左..算喇..起身喇~不過我都知我有d唔妥
執下野咁..係咁執..今日又鬧情緒喇..好煩好煩呀..
今日仲有3場呀.....點算呀...心情好差....其實我仲係度煩緊之前個件事....
算喇...聽日仲要去睇醫生....><
本來諗住1點搭3出門口...點知...最後都係1點半..哈..搭10去到英皇~連上2堂呀~~今日蕭源d gag好無聊=.=
上到4點幾到要早走....因為要趕下場...去灣仔上ng sir...遲左15mins呀...希望下星期蕭源唔好遲上喇~唔知做乜
今日d maths跟唔到囉...不過冇所謂..聽日睇番喇~哈..愈來愈覺得ng sir 好~
上完ng sir之後又得自己一個食飯喇..又去番上次個間..he..今晚胃口好好呀~可能要補充鬧情緒d體力喇~哈~
食完之後仲有好多時間剩呀~so又自己一個去左書局睇小說..睇到咁上下又搭mtr出north point補bio..補到9點半到
先放~放左就搭mtr轉kcr返博康...過左去搵rocky..因為想比d野佢~本來諗住去食雪糕..不過
m記關左..之後去左7仔買野飲...點知連檸檬茶都冇=.=不過個sales好好笑..搞到我地勁唔知點..之後佢就送我返home
去到樓下..係樓下坐左陣..傾左陣~點知我地比一d野嚇走左..哈..最後11點幾就返到home喇~
|