珈之日記本_**
她說:如果我呢一刻選擇左另一個..請你願諒我..
因為我唔想再為一個唔在乎我的人心痛..
他說:咁希望另一個能令你幸福...
她說:真正能令我感到幸福既人已經在我眼前,可惜..
他從沒盡力分一些幸福的感覺給我..
kara
暱稱: KaRA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-10
2008-01-27
2007-09-15
2007-08-11
2007-03-30
文章分類
全部 (158)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 158
留言總數: 66
今日人氣: 27
累積人氣: 3924
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 3 日  星期一   晴天


唔返學 不安 分類: 未分類

   今日冇返學呀我..本來諗住訓番好d既~點知今日唔知做乜札整左..算喇..起身喇~不過我都知我有d唔妥

 執下野咁..係咁執..今日又鬧情緒喇..好煩好煩呀..

   今日仲有3場呀.....點算呀...心情好差....其實我仲係度煩緊之前個件事....

算喇...聽日仲要去睇醫生....><

   本來諗住1點搭3出門口...點知...最後都係1點半..哈..搭10去到英皇~連上2堂呀~~今日蕭源d gag好無聊=.=

上到4點幾到要早走....因為要趕下場...去灣仔上ng sir...遲左15mins呀...希望下星期蕭源唔好遲上喇~唔知做乜

今日d maths跟唔到囉...不過冇所謂..聽日睇番喇~哈..愈來愈覺得ng sir 好~

  上完ng sir之後又得自己一個食飯喇..又去番上次個間..he..今晚胃口好好呀~可能要補充鬧情緒d體力喇~哈~

食完之後仲有好多時間剩呀~so又自己一個去左書局睇小說..睇到咁上下又搭mtr出north point補bio..補到9點半到

先放~放左就搭mtr轉kcr返博康...過左去搵rocky..因為想比d野佢~本來諗住去食雪糕..不過

m記關左..之後去左7仔買野飲...點知連檸檬茶都冇=.=不過個sales好好笑..搞到我地勁唔知點..之後佢就送我返home

去到樓下..係樓下坐左陣..傾左陣~點知我地比一d野嚇走左..哈..最後11點幾就返到home喇~






訪客留言 (返回 kara 的日誌)


tomip 於 2006-04-04 02:15 AM 發表:
休息下la~
我都就快要比自己一個大休wo~
我lee 期都上山上到就死la~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我會架喇~~你呀..
明知自己身體咁就唔好上咁多山喇~
休息多d喇..
雖然行山係你既興趣
但身體都好重要架...
唉..好想快d考完呀~><
Posted at 2006-04-04 11:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rocky 於 2006-04-03 07:02 PM 發表:
係屋企咪溫多d 書囉
d 時間又free d , 鐘意幾時溫就幾時溫
溫到累咪寫下記念冊囉, 我仲有好多未寫呀..
你呀, 星期四返到黎, 咪可以係咁派囉^^'
d 幾日都唔會點教野ga啦, 唔驚wo
雖然一個人食飯又真係幾咩, 但我都成日一個人食啦, 唔緊要啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hehe~~狗仔終於留言喇~~好開心呀~
你呢個傻佬仔呀~尋日個d暗號..原來就係呢d.
搞到我一頭霧水><
緊係要溫多d喇..因為我一定要你分禮物架ma~^^
你都係呀..比心機呀~17分呀~哈~
仲有呀..充足睡眠都好重要架~
如果唔係就好似尋日咁連檸檬茶盒都扔唔中
唉..星期五先返返學..好擔心d記念冊寫唔晒...
最後可能要請槍寫..哈~你呀..仲差我好多野呀~
雖然我都係差你好多..he><
雖然呢排成日都一個人食野...不過唔緊要喇~
都慢慢慣喇...但始終都係有人陪好既..好耐都冇人陪我食野喇~
 
Posted at 2006-04-04 11:41 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]