珈之日記本_**
她說:如果我呢一刻選擇左另一個..請你願諒我..
因為我唔想再為一個唔在乎我的人心痛..
他說:咁希望另一個能令你幸福...
她說:真正能令我感到幸福既人已經在我眼前,可惜..
他從沒盡力分一些幸福的感覺給我..
kara
暱稱: KaRA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-10
2008-01-27
2007-09-15
2007-08-11
2007-03-30
文章分類
全部 (158)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 158
留言總數: 66
今日人氣: 28
累積人氣: 4214
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 4 日  星期二   晴天


兒童節 分類: 未分類

   其實本來今日我都唔知係兒童節..都係收到個message先知...

一早就去左睇醫生....拎左d止痛藥...拎定岩架la..遲d都要食...不過今日覺得愈來愈大壓力....之後搵左個人...我估唔到會

搞成咁..我唔知我仲應唔應該再信任人...或者係我太易信任人喇...點解咁架??又或者係我太依賴人喇..我而家真係好hate自己..

我諗我要再tough d..好似姑丈姑姐咁話..唔可以再心軟...如果唔係出到黎比人蝦死..唔可以善良...只怪自己太過笨

   唉...唔諗咁多喇~~出自修室先~






訪客留言 (返回 kara 的日誌)


rocky 於 2006-04-04 04:27 PM 發表:
做咩寫到咁深ge..?
做咩話唔知應唔應該再信人
唔好講到好似個個都咁衰咁wo
起馬有個好人o係 度打緊字啦, 哈哈
信人我覺得冇咩問題, 我都成日好易信人,
不過心軟就..
有時我做jo ge 決定, 真係可以唔變ga, 可能我硬頸啦^^'
善良有咩唔好, 不要因為某d 事而改變你ge善良, 你ge正義,
睇多d 卡通啦, 可能你對你諗野有幫助^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係喇~知你好喇~傻狗仔><
其實係我尋日係度鬧情緒姐..
而家都冇事喇^^
不過呢排真係好多謝你囉~好彩有你陪我咋><
其實我都係d好硬頸同好執著既人黎..不過唔知你覺唔覺姐..
he~~我今日有聽你講架..
so我今朝起身就開左tv睇波蘿油王子..你都真係幾like睇cartoon~^.^
仲有呀~你幾時得閒食魚蛋同燒賣..我記得我差你架..
其實係我想食...
Posted at 2006-04-05 11:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]