其實本來今日我都唔知係兒童節..都係收到個message先知...
一早就去左睇醫生....拎左d止痛藥...拎定岩架la..遲d都要食...不過今日覺得愈來愈大壓力....之後搵左個人...我估唔到會
搞成咁..我唔知我仲應唔應該再信任人...或者係我太易信任人喇...點解咁架??又或者係我太依賴人喇..我而家真係好hate自己..
我諗我要再tough d..好似姑丈姑姐咁話..唔可以再心軟...如果唔係出到黎比人蝦死..唔可以善良...只怪自己太過笨
唉...唔諗咁多喇~~出自修室先~