珈之日記本_**
她說:如果我呢一刻選擇左另一個..請你願諒我..
因為我唔想再為一個唔在乎我的人心痛..
他說:咁希望另一個能令你幸福...
她說:真正能令我感到幸福既人已經在我眼前,可惜..
他從沒盡力分一些幸福的感覺給我..
kara
暱稱: KaRA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-10
2008-01-27
2007-09-15
2007-08-11
2007-03-30
文章分類
全部 (158)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 158
留言總數: 66
今日人氣: 59
累積人氣: 3956
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 21 日  星期五   晴天


返學 開心 分類: 未分類

        今日返左學校呀..好耐冇見佢地成班喇><so本來唔想返去補課...都偷偷地返左去...如果比我姑丈知道一定殺左我><一早

遲左起身..但好彩唔係遲好多..約左同狗仔一齊返學...本來諗住有魚蛋食..點知個間野蠻未開><....佢又唔拍門叫個間野開門煮魚蛋

喎.....正一"光管"黎架...

       行到去新翠m記都搭10到..佢地個班一早到左了...之後係度傾計....傾左一陣到就成班返學.....返到學校係電腦室度..成班係度

玩小吉...又如花...又老陳..又陳強.....不過最出位都係陳強..哈...

     11點幾到就放左我地了..大半班5a就出左去新城市食飯....去左紅豆子食...一路食一路傾計...勁好笑..真係好like呢班5a^^

不過最衰都係榮哥..為左想話比人知佢高左竟然係咁踢我..真係....唉...

     食完野之後....就散喇...我就過左去搵vincent.....有d野要拎....之後佢竟然比左盒曲奇同朱古力我^^跟住去左食魚蛋...又周圍

行左陣...2點到就返home...

    返到home2點幾到...勁累....so連自修室都唔出喇.....sor ar....rocky....陪唔到你...傾電話補數喇..^^

一陣又要補習><.....

    今晚補習個時joseph又話早放喎..結果又係放10點半..真係服左佢=.=之後搭火車返home..今日唔洗咁趕喇...唔洗要我由太子

跑去mk趕搭火車咁辛苦....

    今晚做左一個幾大既決定....比著我以前一定唔會咁做....不過無論點..我都要博一舖..無論結果係點..我都要默默接受..起碼可

以正正式式作一個了斷...

或者尋找真愛既魔法終於降臨係我身上..但究竟有冇福氣去接受...我始終不能肯定...

呢排尋找到一粒止痛藥...呢粒藥就好似毒品咁..食左會上隱..但特別在佢既藥效係唔會傷害你..反而會將快樂既藥效帶給你..






訪客留言 (返回 kara 的日誌)


daNpa326 於 2006-04-25 05:13 PM 發表:
你係唔係想話我地貓狗都不如呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係呀..都係講笑姐..
唔好咁喇~><
Posted at 2006-04-25 08:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rocky 於 2006-04-23 10:20 AM 發表:
佢應該想講"唔見一日"
最後係話佢考慮下比唔比佢個msn 你
我ge到你咁ge意思啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你地一個貓話..一個狗話都唔知點講好..2個都要話呀><
不過估唔到狗仔都明少少..哈..
Posted at 2006-04-25 04:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



daNpa326 於 2006-04-22 01:19 PM 發表:
你篇日記講ga野我都唔明ga~後邊個d~~~唔咩講一日呀~我唔明喎.貓唔明呀!!!!!講貓話喇.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你真係聰明呀..咁都唔明><
我咪講左貓話囉...哼..
傻佬..哈^^
個msn我遲d比你喇~
Posted at 2006-04-25 04:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



daNpa326 於 2006-04-21 10:12 PM 發表:
我真係連見小白ga時間都冇呀!你又話俾佢msn我~send icq off9 msg俾我喇. heee
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

洗乜見小白呀..見佢咪得囉~唉...
點呀...唔講一日咁怏掛住人喇..哈
唉...我考慮下比唔比你先喇...
 
Posted at 2006-04-22 11:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]