珈之日記本_**
她說:如果我呢一刻選擇左另一個..請你願諒我..
因為我唔想再為一個唔在乎我的人心痛..
他說:咁希望另一個能令你幸福...
她說:真正能令我感到幸福既人已經在我眼前,可惜..
他從沒盡力分一些幸福的感覺給我..
kara
暱稱: KaRA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-10
2008-01-27
2007-09-15
2007-08-11
2007-03-30
文章分類
全部 (158)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 158
留言總數: 66
今日人氣: 46
累積人氣: 3943
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 25 日  星期二   晴天


第一科 驚訝 分類: 未分類

           嘩....今日考第一科喇..考電腦..勁驚...好彩今日有狗仔陪我返姐.....都冇咁驚..之後一齊搭89b去朱敬文考...好彩尋日rocky

同我溫左好多我唔識既野..so今日都冇咁大壓力..

          8點到就到左...之後就係門口等....原來我地班都有好多人係個度考..等到咁上下就入去喇..不過一入門口就開始勁驚..唔知點

解會咁...

          驚到要同kiko佢地去厠所查油....唉...不過查左就好少少囉..8點幾就開考喇..等開考個時都驚架..不過考個時就愈做愈順..

咁都好d.可能入左神掛..哈~做完仲有10幾分鐘多左..真係好~^^

        考完paper1之後得15mins break咋..之後拿拿林去下toilet同佢地吹左陣就上番去喇...paper2就考1hrs..分卷勁趕囉..

不過就緊係做得晒喇~^.^但中間勁多人走囉=.=不過真係要多謝佢地...

       覺得今日考得好似好過上年..咁都好既~有個好開始ma~he~完左之後就同rocky一齊走~本來佢地個班約埋又一齊食飯架..

但呀ma又煮左我飯喎...算都係返home食喇...唔好浪費$$~

       返到home之後食完飯同呀june傾左陣~唔知y冇心機溫書~哈~收左線之後又打番比rocky..同佢傾左陣..不過都唔係一陣..

幾耐下..哈><之後佢又無端端又打黎..問下我點...都傾左一陣..今日唔知y好多電話搵我~

     5點幾到就出門口補習..最後一堂喇~好野~~~唔知y今日helen又冇返既...

放左之後就返home食飯..返到去...佢地個個係度執臺...唔等埋我食飯><....嗚....又係自己一個食....今日本身諗住搵一個人既...

點知搵極都搵唔到...唔好鬼較震機喇 ...算....之後搵左呀june哈~

   今日真係唔知做乜..冇心情溫書><






訪客留言 (返回 kara 的日誌)


rocky 於 2006-04-28 10:57 AM 發表:
邊個唔聽你電話咁衰><
我幫你ko佢^^
不過算啦, 我諗果個人都冇心ge..咪原諒佢囉^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都唔知囉..個d人真係衰囉..
搞到我..唉...
我要你幫我產晒佢d毛..
就算佢冇毛都要產呀..
有幾多產幾多...哈哈哈
你咁清楚個個人冇心既~
係咪冇心就只有個個人先知喇~..唉..
Posted at 2006-04-29 11:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



daNpa326 於 2006-04-27 06:29 PM 發表:
老實講丫.今年比去年問得多課外野.書本上又找不到答案.我都唔清楚係易定難.不過算喇.其實考試係人生的一小步.日後至係一大步呀.唔好俾哩d野令自己唔心喇.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係喇~知喇....
成日識同人咁講..
但自己又成日係度諗得太多~
你呀..黎緊個考試要考好d呀~
b卷大家都要比心機呀~
尋日收到你封信喇..
你真係比左好多野我呀~
Posted at 2006-04-28 11:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



daNpa326 於 2006-04-25 10:45 PM 發表:
你係唔係故意佢名係度...好日都見唔到你佢個名係度...不過可能我太敏感~係唔係呢?今日我睇左CIT份卷.比去年差不多.可能是比去年易.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實我唔係好明你問乜...
緊係喇..你cit拎a既~
緊係覺得易喇><
我都唔知算唔算易呀..
雖然覺得做個時順過上年..
但唔知喇..唉...><
Posted at 2006-04-27 01:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]