嘩....今日考第一科喇..考電腦..勁驚...好彩今日有狗仔陪我返姐.....都冇咁驚..之後一齊搭89b去朱敬文考...好彩尋日rocky
同我溫左好多我唔識既野..so今日都冇咁大壓力..
8點到就到左...之後就係門口等....原來我地班都有好多人係個度考..等到咁上下就入去喇..不過一入門口就開始勁驚..唔知點
解會咁...
驚到要同kiko佢地去厠所查油....唉...不過查左就好少少囉..8點幾就開考喇..等開考個時都驚架..不過考個時就愈做愈順..
咁都好d.可能入左神掛..哈~做完仲有10幾分鐘多左..真係好~^^
考完paper1之後得15mins break咋..之後拿拿林去下toilet同佢地吹左陣就上番去喇...paper2就考1hrs..分卷勁趕囉..
不過就緊係做得晒喇~^.^但中間勁多人走囉=.=不過真係要多謝佢地...
覺得今日考得好似好過上年..咁都好既~有個好開始ma~he~完左之後就同rocky一齊走~本來佢地個班約埋又一齊食飯架..
但呀ma又煮左我飯喎...算都係返home食喇...唔好浪費$$~
返到home之後食完飯同呀june傾左陣~唔知y冇心機溫書~哈~收左線之後又打番比rocky..同佢傾左陣..不過都唔係一陣..
幾耐下..哈><之後佢又無端端又打黎..問下我點...都傾左一陣..今日唔知y好多電話搵我~
5點幾到就出門口補習..最後一堂喇~好野~~~唔知y今日helen又冇返既...
放左之後就返home食飯..返到去...佢地個個係度執臺...唔等埋我食飯><....嗚....又係自己一個食....今日本身諗住搵一個人既...
點知搵極都搵唔到...唔好鬼較震機喇
...算....之後搵左呀june哈~
今日真係唔知做乜..冇心情溫書><
|