珈之日記本_**
她說:如果我呢一刻選擇左另一個..請你願諒我..
因為我唔想再為一個唔在乎我的人心痛..
他說:咁希望另一個能令你幸福...
她說:真正能令我感到幸福既人已經在我眼前,可惜..
他從沒盡力分一些幸福的感覺給我..
kara
暱稱: KaRA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-10
2008-01-27
2007-09-15
2007-08-11
2007-03-30
文章分類
全部 (158)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 158
留言總數: 66
今日人氣: 26
累積人氣: 3923
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 27 日  星期四   晴天


自修室+補習 分類: 未分類

    一早起身就打左比一個人...傾左幾耐下先去刷牙..he><近排懶左好多呀..朝早成日都冇乜心機溫書啊...不過唔可以再咁架la..

聽日要努力呀..!!

   下午同狗仔出左去自修室...溫下phy咁..叫佢教埋我..因為我好幾多唔係好識...he><一入到去.就撞到沈同學...真係岩呀..我諗呢

排都會見到佢...坐左陣..溫溫下..又撞到rocky 以前個班d fd..點解次次同佢出去都撞到人既..真係磁石黎架><

  溫到6:15到就諗住走喇..因為我補7點..點知..佢又要我教埋d英文先喎...衰野呀><之後咪教埋佢囉..搞到我遲走左..哼..真係衰呀.

搵日我真係要發火產晒佢d毛呀 !!!!!

   不過最後走個時都有魚蛋食..算喇..哈^^之後我地就拿拿林行去新城市..因為我要搭火車出太子補習..thx..你呀..又要你陪

我..^.^落到去月台..又剛剛走左一班車=.=y成日同佢一齊同係咁既??

   搭火車轉mtr..去到太子都成7:05..嘩..上dick hui堂唔可以遲到架..之後我勁跑去英皇..跑呀跑呀><幾經辛苦..終於上到去....

好好彩..仲未開始..排緊隊..=.=..頭先勁趕..成身汗呀..><最後等到搭3到先入去上堂..一入到去..見到部tv..我覺得奇怪喇..唔係上

video架咪??再望下教師臺個度...嘩....呆左...今日上live呀....哈..恨左咁耐..由上年開始到而家喇..我終於上到live..見到佢真人喇

....自從前年個幾秒...真係好開心呀..我即刻走上前坐前d...好彩我坐到一個對正佢既位...><成堂係咁勁專心...如果佢教我

maths就好喇..為左佢我maths一定拎a..好似我姑丈英文咁..唔知y上得好快呀今堂><

   今堂上佢個時..覺得dick hui好慘....唉..佢地發生左乜事就唔講喇....

    走個時..即刻打比狗仔..睇下佢返刑home未,如果未..我有好多野講呀..好開心呀><不過好彩未..之後去左搵佢..係番老地方等..

之後一齊行返home...今日真係好surprise囉...!!he~

   聽日開始考a卷喇..5a班個個都要加油呀~!!!






訪客留言 (返回 kara 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]