今朝訓得唔好呀.....一早起身即刻打比ka wing先..個傻妹呀..咪唔搵佢佢又驚呀...今日你要努力呀~ka wing><(今朝發生左d
野..唉)傾完之後..就拿拿林打比june..因為我地要留言比5a班呀...勁快咁刷牙同換衫..之後拎起部收音機係咁聽廣播....我地係咁拎
全部電話打過去電台..但打黎打去都打唔通....可能太多人打去喇..我地由9點機係咁打..打到去10點都打唔到...本來諗住比surprise
佢地架ma..點知都係唔得..最後聽到個last call..我地先放棄..唉..勁失望呀...
算喇..之後我地一齊同佢地聽埋listening....
今次a卷都ok呀..唔係好深...今朝心情好複習呀...好似發生左好多野咁..msn同打電話咁又諗番起好多野...其實我知我係掛住一個
人..先搞到咁...今日仲要補2場..maths由2點至8點...但我今日都遲左少少去..去到個度覺得d人好搞笑..好似我地班咁..唔似補習
既~呀sir都好好笑..不過我覺得今日d野勁有用..
to my surprised,今日竟然補到搭9先落堂..死喇..我仲有下場8:30呀!!!放左之後我勁趕過去..成9點先去到..不過都好彩唔係
miss左好多野..不過我由1點到而家都未食野呀..><今日仲要勁遲落堂10點35分..餓死><
放左之後咪諗住拿拿林返沙田食野..返到沙田都成11點20分好彩有狗仔陪..之後就去左食粥...成日終於有d野落肚喇~^^
之後食到12點先返到home~返到home~又有人唔信我囉...好似搵我出氣咁...夠喇..你可唔可以體諒下呀??緊係喇...你好..有個好
husband...你唔洗好似我咁辛苦..你試過補習咪?我唔似得你咁好囉..我而家乜都冇架喇~
我都想要個安寧既空間..你估我想同你噪架..
今晚我只想靜下咋....今晚thx 狗仔呀...
|