珈之日記本_**
她說:如果我呢一刻選擇左另一個..請你願諒我..
因為我唔想再為一個唔在乎我的人心痛..
他說:咁希望另一個能令你幸福...
她說:真正能令我感到幸福既人已經在我眼前,可惜..
他從沒盡力分一些幸福的感覺給我..
kara
暱稱: KaRA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-10
2008-01-27
2007-09-15
2007-08-11
2007-03-30
文章分類
全部 (158)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 158
留言總數: 66
今日人氣: 17
累積人氣: 3988
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 29 日  星期六   晴天


幾忙既一日 感動 分類: 未分類

     今朝訓得唔好呀.....一早起身即刻打比ka wing先..個傻妹呀..咪唔搵佢佢又驚呀...今日你要努力呀~ka wing><(今朝發生左d

野..唉)傾完之後..就拿拿林打比june..因為我地要留言比5a班呀...勁快咁刷牙同換衫..之後拎起部收音機係咁聽廣播....我地係咁拎

全部電話打過去電台..但打黎打去都打唔通....可能太多人打去喇..我地由9點機係咁打..打到去10點都打唔到...本來諗住比surprise

佢地架ma..點知都係唔得..最後聽到個last call..我地先放棄..唉..勁失望呀... 算喇..之後我地一齊同佢地聽埋listening....

   今次a卷都ok呀..唔係好深...今朝心情好複習呀...好似發生左好多野咁..msn同打電話咁又諗番起好多野...其實我知我係掛住一個

人..先搞到咁...今日仲要補2場..maths由2點至8點...但我今日都遲左少少去..去到個度覺得d人好搞笑..好似我地班咁..唔似補習

既~呀sir都好好笑..不過我覺得今日d野勁有用..

      to my  surprised,今日竟然補到搭9先落堂..死喇..我仲有下場8:30呀!!!放左之後我勁趕過去..成9點先去到..不過都好彩唔係

miss左好多野..不過我由1點到而家都未食野呀..><今日仲要勁遲落堂10點35分..餓死><

     放左之後咪諗住拿拿林返沙田食野..返到沙田都成11點20分好彩有狗仔陪..之後就去左食粥...成日終於有d野落肚喇~^^

之後食到12點先返到home~返到home~又有人唔信我囉...好似搵我出氣咁...夠喇..你可唔可以體諒下呀??緊係喇...你好..有個好

husband...你唔洗好似我咁辛苦..你試過補習咪?我唔似得你咁好囉..我而家乜都冇架喇~

    我都想要個安寧既空間..你估我想同你噪架..

    今晚我只想靜下咋....今晚thx 狗仔呀...

 

 

 






訪客留言 (返回 kara 的日誌)


rocky 於 2006-05-05 12:37 AM 發表:
我等你諗個更好ge idea ma^^
打個結咪熱囉^^沖涼先我, 講住咁多先啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

總之我覺得個個idea幾好喇...
就咁話喇..哈~
嗚..我又想食魚蛋喇..
Posted at 2006-05-09 03:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rocky 於 2006-05-02 10:03 PM 發表:
待續jo好耐喇wo
幾時有時間打埋去呀^^
紅雨呀e+, 落勁大雨, 食飽飽, 等緊人搵我
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

就架喇...
好開心成日都有魚蛋食^^
不過都係like即買即食個種感覺..he~熱熱地咁~
我諗左好耐喇..你個信箱呀..
其實頭先個個idea都唔差呀~
都唔知y你band既..唉..心淡喇~
Posted at 2006-05-04 08:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]