今日a-level放榜呀......成9點幾佢就打比我喇~~~之後同佢傾左陣....feel到佢咁我都有少少唔開心...其實個個朝
早我都好膽心佢唔知佢點...跟住我又打左比carmen睇下佢點~~之後成日下午都係home...
等到6:30到就出門...因為今日義工個度要開會~~同埋約左佢拎個cake比佢....跟住佢又話送我返中心...之後行到
返中心...遲左...但我去到個時人都未齊...=.=估唔到囉...成7:45先開始....今日有我,carmen,sandy,carol,eric,
豪,ken,ken's gf,細wing,歐sir開會~今次我地傾番家舍,路十字會同高褔耀d野..今次開會都幾好笑...尤其呀ken同佢
gf...我地開到成10點先散得~~係個時ryan就到喇~臨散之前我佢地就試我今日拎返黎既朱古力慕思cake...佢地個
個都話我整得好好食呀..好開心呀^^開完之後我地成班就去左仙桃軒度食野..係個度傾下計..不過好開心囉...但個度
d野食就一般..食完之後我地就走喇~~呀豪同carol就一齊搭車~~ryan同細wing又走另一條路~~送埋carmen返
home之後...eric又話送埋我..跟住我地行威爾斯個條路...返到home都成11點幾喇...thx eric 呀..又要麻煩你..
|