珈之日記本_**
她說:如果我呢一刻選擇左另一個..請你願諒我..
因為我唔想再為一個唔在乎我的人心痛..
他說:咁希望另一個能令你幸福...
她說:真正能令我感到幸福既人已經在我眼前,可惜..
他從沒盡力分一些幸福的感覺給我..
kara
暱稱: KaRA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-10
2008-01-27
2007-09-15
2007-08-11
2007-03-30
文章分類
全部 (158)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 158
留言總數: 66
今日人氣: 17
累積人氣: 4055
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 9 日  星期六   陰天


去總會上course 驚訝 分類: 未分類

  今日8點幾就起身喇..因為要上金章個course..呢個章我想考好耐架la~~起碼由f.3想到而家~~之後9點就

morning call suki~~跟住就執下今日上course需要既野...同埋搵番件制服d野~~不過我都唔係好記得套制服點著,

因為我太耐冇著喇><等到11點到就去左覆診..覆完之後就拿拿臨返home換衫趕去~~今次係我做左cc guide之後第

一次掛個個獎章出街....我好驚個獎章會唔見..因為我之前差d整壞過~我已經係15歲達成我其中一個目標~~而家

另一個目標就係要係16歲考到個金章...之後希望係18歲之前考埋最後一個組合章..咁樣我就真係達成我自己既心願~

  約左suki係大圍個個月台等~~不過我地都遲左呀~~成12:25先到.....之後就比個cake佢喇~~我地成12:45先落

車......去到理大..已經見到天色唔係咁好架la....而且又夠鍾上堂~~咁我地咪行快幾步囉.....點知..係呢個時候落大

雨..仲要勁大...好似落瀑布咁...我咁大個都未試過面對過咁大既雨..我地一把細傘2個遮~~之後經過馬路邊..見到路

邊開始有水..咁我地都醒目要行快d...點知都唔夠d車快..d車一經過...d水就濺落我地個到..仲要濺到上條腰~~去到

總會..我地就好似落湯雞咁~頭髮同條裙都滴緊水...仲要幾凍><,之後我地就同其中一個其他school既女童軍去左

washroom度整下條裙咁..不過個度既washroom竟然冇吹風機=.=

   搞好晒自己個濕身之後就入番去上堂喇.....玩下心理test,自我介紹咁~之後又分組咁比賽咁喇~~都冇乜好玩~~

不過就有2個洋人既guider lead game..我起初都唔係好聽得慣佢地d英文~~~可能太正宗喇...之後都ok既~

不過中途竟然有一個tea time既時間~~~個2個guider 整左d cookies比我地d女呀~~都ok呀~~不過我食左幾塊

呀~肥死.... 仲有suki食左我個cake..佢話好食~^.^不過好感動就係個cake放左係溫室咁耐..佢都唔理變壞既危險

食><

   4點幾到..我地就開始plan我地整比小女玩既game stall....我,suki同冰冰一組一齊搞2個stall呀...之後冰冰就抽

到我地負責happy & peace既topic..傾到5點45到就走la~~其實呢個章有少少難度架~~不過我會盡力考~

   走左之後suki就陪我去廟街附近個間蛋糕專門店度睇下d野~~本來想去二德惠架..但佢6點關門呀~去唔切....最

後我地搭81c返home..落車個時都成7點...落左車之後....佢就打比我~原來佢剛剛放工呀...咁我就係麗豪門口等佢

喇.....我地就一直傾電話.....meet左之後就一齊行返home喇~

   今日真係估唔到可以撞番冰冰~仲可以同佢一個group~~希望我地個攤位搞得成..同埋考到個金章喇~~^^






訪客留言 (返回 kara 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]