今日8點幾就起身喇..因為要上金章個course..呢個章我想考好耐架la~~起碼由f.3想到而家~~之後9點就
morning call suki~~跟住就執下今日上course需要既野...同埋搵番件制服d野~~不過我都唔係好記得套制服點著,
因為我太耐冇著喇><等到11點到就去左覆診..覆完之後就拿拿臨返home換衫趕去~~今次係我做左cc guide之後第
一次掛個個獎章出街....我好驚個獎章會唔見..因為我之前差d整壞過~我已經係15歲達成我其中一個目標~~而家
另一個目標就係要係16歲考到個金章...之後希望係18歲之前考埋最後一個組合章..咁樣我就真係達成我自己既心願~
約左suki係大圍個個月台等~~不過我地都遲左呀~~成12:25先到.....之後就比個cake佢喇~~我地成12:45先落
車......去到理大..已經見到天色唔係咁好架la....而且又夠鍾上堂~~咁我地咪行快幾步囉.....點知..係呢個時候落大
雨..仲要勁大...好似落瀑布咁...我咁大個都未試過面對過咁大既雨..我地一把細傘2個遮~~之後經過馬路邊..見到路
邊開始有水..咁我地都醒目要行快d...點知都唔夠d車快..d車一經過...d水就濺落我地個到..仲要濺到上條腰~~去到
總會..我地就好似落湯雞咁~頭髮同條裙都滴緊水...仲要幾凍><,之後我地就同其中一個其他school既女童軍去左
washroom度整下條裙咁..不過個度既washroom竟然冇吹風機=.=
搞好晒自己個濕身之後就入番去上堂喇.....玩下心理test,自我介紹咁~之後又分組咁比賽咁喇~~都冇乜好玩~~
不過就有2個洋人既guider lead game..我起初都唔係好聽得慣佢地d英文~~~可能太正宗喇...之後都ok既~
不過中途竟然有一個tea time既時間~~~個2個guider 整左d cookies比我地d女呀~~都ok呀~~不過我食左幾塊
呀~肥死.... 仲有suki食左我個cake..佢話好食~^.^不過好感動就係個cake放左係溫室咁耐..佢都唔理變壞既危險
食><
4點幾到..我地就開始plan我地整比小女玩既game stall....我,suki同冰冰一組一齊搞2個stall呀...之後冰冰就抽
到我地負責happy & peace既topic..傾到5點45到就走la~~其實呢個章有少少難度架~~不過我會盡力考~
走左之後suki就陪我去廟街附近個間蛋糕專門店度睇下d野~~本來想去二德惠架..但佢6點關門呀~去唔切....最
後我地搭81c返home..落車個時都成7點...落左車之後....佢就打比我~原來佢剛剛放工呀...咁我就係麗豪門口等佢
喇.....我地就一直傾電話.....meet左之後就一齊行返home喇~
今日真係估唔到可以撞番冰冰~仲可以同佢一個group~~希望我地個攤位搞得成..同埋考到個金章喇~~^^
|