今日約左d小學同學聚舊~~仲有鄧生都出埋黎...約左12點係明星等呀~~於是我就約左同鄭麗一齊行過去~~好
耐冇見佢喇~~~我地沿城門河一齊行喇~~一路行都幾多野傾呀^^不過最衰呀勻今日唔黎呀~~自上次grad din之
後都冇見喇....如果佢黎埋就真係好...
12點到我地就行到去明星喇~~~入到去大堂..有好多人都到左喇~~坐左一陣之後我地就上去喇~我地班29個之
中有17個人去呀~~女仔有10個...男仔有7個~~不過我覺得慧敏真係好靚呀~愈大愈靚..^^我地男&女分開2張桌咁
坐.....坐左冇幾耐...鄧生就到喇~~我地係度傾下計..食下野咁..之後又影左少少相~~~坐到2點幾到鄧生就la~~~
我地都諗住走....跟住我地女仔提議成班去影貼紙相..不過d男仔個個都好似冇興趣囉....最後都係得我地10個女仔去
~~我地搭車去新城市....去左東京新幹線度影....我地影左2部機..一部就有梯級既~~~另一部就勁好玩囉~~好似
做運動咁...同部機鬥快咁..勁好笑...ha~影完之後我地就散喇~~
跟住我,Eva&鄭麗就諗住周圍行下~~~之後我地3個又去左影貼紙相..本來想去樓上個間影架~~但又冇岩~so都
係去番個度影...個部野勁慢囉~~而且仲要用手指按~~按到鄭麗隻手指都曲左~haha~~勁好笑^^
影完之後我地又周圍行下..因為要陪鄭麗買grad din d 野~~搵搵下就諗住過好運喇...但Eva又要走喇~~係佢走個
時...我同鄭麗就玩左一樣野..ha~無聊..不過幾好玩~^.^我就陪佢過好運喇~~最後佢就買左對襪同扣針~買完之後
我地就返home喇~~唔知大家幾時又可以再見呢?
返到home就online喇...今晚唔知y勁多野做囉..又要傾呢樣....又要幫個樣...搞到個頭痛呀><
|