珈之日記本_**
她說:如果我呢一刻選擇左另一個..請你願諒我..
因為我唔想再為一個唔在乎我的人心痛..
他說:咁希望另一個能令你幸福...
她說:真正能令我感到幸福既人已經在我眼前,可惜..
他從沒盡力分一些幸福的感覺給我..
kara
暱稱: KaRA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-10
2008-01-27
2007-09-15
2007-08-11
2007-03-30
文章分類
全部 (158)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 158
留言總數: 66
今日人氣: 25
累積人氣: 4063
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 12 日  星期二   晴天


小學同學聚舊 滿足 分類: 未分類

    今日約左d小學同學聚舊~~仲有鄧生都出埋黎...約左12點係明星等呀~~於是我就約左同鄭麗一齊行過去~~好

耐冇見佢喇~~~我地沿城門河一齊行喇~~一路行都幾多野傾呀^^不過最衰呀勻今日唔黎呀~~自上次grad din之

後都冇見喇....如果佢黎埋就真係好...

    12點到我地就行到去明星喇~~~入到去大堂..有好多人都到左喇~~坐左一陣之後我地就上去喇~我地班29個之

中有17個人去呀~~女仔有10個...男仔有7個~~不過我覺得慧敏真係好靚呀~愈大愈靚..^^我地男&女分開2張桌咁

坐.....坐左冇幾耐...鄧生就到喇~~我地係度傾下計..食下野咁..之後又影左少少相~~~坐到2點幾到鄧生就la~~~

我地都諗住走....跟住我地女仔提議成班去影貼紙相..不過d男仔個個都好似冇興趣囉....最後都係得我地10個女仔去

~~我地搭車去新城市....去左東京新幹線度影....我地影左2部機..一部就有梯級既~~~另一部就勁好玩囉~~好似

做運動咁...同部機鬥快咁..勁好笑...ha~影完之後我地就散喇~~

   跟住我,Eva&鄭麗就諗住周圍行下~~~之後我地3個又去左影貼紙相..本來想去樓上個間影架~~但又冇岩~so都

係去番個度影...個部野勁慢囉~~而且仲要用手指按~~按到鄭麗隻手指都曲左~haha~~勁好笑^^

  影完之後我地又周圍行下..因為要陪鄭麗買grad din d 野~~搵搵下就諗住過好運喇...但Eva又要走喇~~係佢走個

時...我同鄭麗就玩左一樣野..ha~無聊..不過幾好玩~^.^我就陪佢過好運喇~~最後佢就買左對襪同扣針~買完之後

我地就返home喇~~唔知大家幾時又可以再見呢?

  返到home就online喇...今晚唔知y勁多野做囉..又要傾呢樣....又要幫個樣...搞到個頭痛呀><






訪客留言 (返回 kara 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]