尋日美怡約我今日一起去聽升學講座~~約左1點係太子地鐵站等....搭火車去到kowloon tong..之後唔係好識點
轉...之後打比美怡問佢....其實我好驚架..因為我成日蕩失路...今次仲要自己一個搭地鐵..不過好好彩..我最後都好順
利去到~出到去E出口就見到佢喇~~
跟住佢帶左我去一間叫hkue既公司度聽講座....其實我真係覺得自己升唔到架..so都有諗過去外國讀~不過屋企
唔會負擔得起,而且仲有好多野..so我唔會咁做..但有個遙距課程我都會考慮.....聽完之後我同美怡就去左一間房個
度..冇幾耐就有個女仔入黎介紹下d野咁..其實我都有少少興趣既~~~不過都係睇下屋企人點..填埋form之後我地就
走喇~~
我就想去二德惠呀~~之後美怡就陪我由太子行去油麻地~~原來由太子行去油麻地唔係好遠架咋...去到二德惠個
度我選左好耐呀~因為我實在太like個度喇~~但我又唔記得帶張買野既list...真係失察..之前寫好晒要買乜架ma..之
後有樣野又係好激氣架...我帶唔夠$$呀~~因為我今日用左$50增值..結果剩番$50係身....上次又係咁..有得睇冇得
買...激死我喇><
咁買完野之後我地又過番mk...係旺中度行左陣....行到5點幾到~~我要走喇~~因為要開會呀我~而美怡又要走..
因為佢想返返去聽埋個講座....總之好多謝美怡今日陪我喇^^
之後我自己一個行番去火車站..見到仲早..於是我就去左大眾度睇左一陣書~參唔多時間我就搭火車轉馬鐵返中心~
去到個時carol,sandy,ryan都到左~au sir都係度~差呀豪,eric&個新人..不過我地睇住片先喇~~冇幾耐eric&呀豪
都到喇...我地今日要傾番高福耀d野~~不過eric今日唔知做乜..突然乜英文都好似唔識咁~~比我地串到呀..ha~
最後我地傾到8點35到先走得~~不過carol開完會就走左喇...
我地成班去左海達餐廳度hv dinner....因為我地個個都未食飯....本身諗住10點先食完架..點知9:30就食完喇~
食完就散喇...之後我就打比佢....佢本來話黎接我既..不過我又早左...之後我地咪諗坐沿路撞大家~最後我就係富豪&
city one之間停左係度等佢...本身諗住過番city one既..但最後我地行左去濱景個度..我地坐左係河邊..個度好舒服
呀~~~好涼呀..我地係個度傾下計之類咁囉..^^11點到我爸爸就打黎喇~~本身我唔想走架..因為個度好舒服~~
之後我地就沿城門河行番home~~返到home都成11:45...
|