珈之日記本_**
她說:如果我呢一刻選擇左另一個..請你願諒我..
因為我唔想再為一個唔在乎我的人心痛..
他說:咁希望另一個能令你幸福...
她說:真正能令我感到幸福既人已經在我眼前,可惜..
他從沒盡力分一些幸福的感覺給我..
kara
暱稱: KaRA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-10
2008-01-27
2007-09-15
2007-08-11
2007-03-30
文章分類
全部 (158)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 158
留言總數: 66
今日人氣: 76
累積人氣: 4114
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 13 日  星期三   晴天


聽講座&十四茄meeting 開心 分類: 未分類

     尋日美怡約我今日一起去聽升學講座~~約左1點係太子地鐵站等....搭火車去到kowloon tong..之後唔係好識點

轉...之後打比美怡問佢....其實我好驚架..因為我成日蕩失路...今次仲要自己一個搭地鐵..不過好好彩..我最後都好順

利去到~出到去E出口就見到佢喇~~

     跟住佢帶左我去一間叫hkue既公司度聽講座....其實我真係覺得自己升唔到架..so都有諗過去外國讀~不過屋企

唔會負擔得起,而且仲有好多野..so我唔會咁做..但有個遙距課程我都會考慮.....聽完之後我同美怡就去左一間房個

度..冇幾耐就有個女仔入黎介紹下d野咁..其實我都有少少興趣既~~~不過都係睇下屋企人點..填埋form之後我地就

走喇~~

    我就想去二德惠呀~~之後美怡就陪我由太子行去油麻地~~原來由太子行去油麻地唔係好遠架咋...去到二德惠個

度我選左好耐呀~因為我實在太like個度喇~~但我又唔記得帶張買野既list...真係失察..之前寫好晒要買乜架ma..之

後有樣野又係好激氣架...我帶唔夠$$呀~~因為我今日用左$50增值..結果剩番$50係身....上次又係咁..有得睇冇得

買...激死我喇><

    咁買完野之後我地又過番mk...係旺中度行左陣....行到5點幾到~~我要走喇~~因為要開會呀我~而美怡又要走..

因為佢想返返去聽埋個講座....總之好多謝美怡今日陪我喇^^

   之後我自己一個行番去火車站..見到仲早..於是我就去左大眾度睇左一陣書~參唔多時間我就搭火車轉馬鐵返中心~

去到個時carol,sandy,ryan都到左~au sir都係度~差呀豪,eric&個新人..不過我地睇住片先喇~~冇幾耐eric&呀豪

都到喇...我地今日要傾番高福耀d野~~不過eric今日唔知做乜..突然乜英文都好似唔識咁~~比我地串到呀..ha~

最後我地傾到8點35到先走得~~不過carol開完會就走左喇...

  我地成班去左海達餐廳度hv dinner....因為我地個個都未食飯....本身諗住10點先食完架..點知9:30就食完喇~

食完就散喇...之後我就打比佢....佢本來話黎接我既..不過我又早左...之後我地咪諗坐沿路撞大家~最後我就係富豪&

city one之間停左係度等佢...本身諗住過番city one既..但最後我地行左去濱景個度..我地坐左係河邊..個度好舒服

呀~~~好涼呀..我地係個度傾下計之類咁囉..^^11點到我爸爸就打黎喇~~本身我唔想走架..因為個度好舒服~~

之後我地就沿城門河行番home~~返到home都成11:45...






訪客留言 (返回 kara 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]