今日約左Liliane,冰冰,suki傾番個日攤位佈置d野~~約左1點係仙跡岩度等~~不過我今日要早d起身呀...因為我仲
未打happy 個分講稿同project,而且我又要洗頭喎~~so 8點就醒左~~好眼訓呀><之後洗埋頭同搞埋d野~~10點
先開始打呀~約左suki 11:45一齊去..死喇~~都唔知打唔打得切呀...今個朝早勁忙呀><suki11點就已經打晒喇~~
最後我成12點幾先打完呀~~d lunch都未食呀~~最後要勁快咁食.....成12:15先出到門口~~上到車成12點
半~~suki又係中途上車...之後我地打比冰冰,原來佢都要遲d呀...架車參唔多到個時Liliane又打黎..佢到左喇~~真
係準時~不過真係唔好意思呀><..最後我地成1:10先到..好彩今次架81c快咋~~如果唔係遲得仲多....
之後我地咪入去囉~~因為Liliane已經搵左位..入左去冇幾耐~~冰冰又到左喇....個間仙跡岩好正呀..又少人..又
舒服~~而且有歌聽..d歌仲係我岩聽個d~~首首歌都咁like..我地都傾左好多野~~Liliane都提左我地好多要注意既
野..呢個章真係好煩呀><最後我地傾到3:05到就走左喇~~散左之後我同suki就周圍行下咁..之後又去左tst行左一陣
~去番上次個個地方~~不過今日真係好熱呀~~熱到又唔係咁想行..又暈喎><我地睇左d衫咁囉~~本身睇中左一條
裙架~~個條裙真係幾靚~~不過要成2百幾..唉..我邊有$$買呀....睇到4點幾5點到就走喇~~返到home都成6點到
喇~
|