今日好累呀..之前個幾日又冇乜點休息...尋日又對左部腦咁耐~~~起左身冇幾耐又要出門口喇~~~因為媽媽約
左佢\地12點半係紅橋飲茶~~so我,o靚仔&媽媽11:30就出門口喇,搭49x轉58M出去...最後成12:40先去到..上到去
佢\地都到齊la~~連表妹,表弟,公公,舅母都有黎呀~~好耐冇見佢\地la~~表弟佢\大左好多呀~~緊係喇..佢\已經3歲
喇..不過佢\都係咁可愛~~又肥肥地咁...尤其佢\笑個時係最吸引><好cute呀.....好似呀rain咁...真係好想錫啖佢\
呀>3<....但佢\naughy同貪玩既性格都係咁^^
飲完茶之後我地就上去紅友姨home la...坐左一陣到~婆婆,公公,舅母同表弟就走la~~咁我,表妹,媽媽,紅友
姨就諗住出元朗行陣街~~~而o靚仔就去婆婆度拎黃皮順便返home.....
ha~好耐冇同過表妹行街la~~~我地係元朗周圍行下d商場咁..個度都幾多野行呀..d衫都幾岩我地~~不過最衰
個度冇一個大商場..成日又出又入..總之好熱喇..呢排d天氣熱到好難頂><最後我地都各有收獲~~表妹就buy左對鞋
~我就買左條短褲同一對鞋~~對鞋都要成$85...幾貴呀...不過條褲買左之後我又唔係咁敢著出街><可能我唔慣著短
褲掛....本來我地又睇中左條沙灘褲既~~不過個個老闆又勁串喎~~so咪唔買囉~~最後都係媽媽&紅友姨冇收獲~~
行到6點幾到我地就走la~~搭車再轉47x返home..返到home都成7點幾~~~快過係紅橋搭車返home~~~
不過今日都幾開心呀~~~~買到對幾靚同幾like既鞋^^條褲都唔差~~
|