今日又約左去冰冰同suki去整攤位d野,不過今次係去冰冰home度整~~約左11點係彩虹等...咁咪諗住約埋suki
一齊去囉~~因為我都要過秦石拎野~~ka wing整左cookies比我..咁我咪過去拎囉~~^^約左suki10:30係7仔等,
不過我搭5就到左喇~~咁咪入去7仔個度增值囉~~我已經特登慢d架la....之後等到搭8..咁我咪打比佢囉~~原來佢
仲係home,係7仔門口好熱呀.....個日天氣又熱喎...我著個件衫又焗身喎..好辛苦呀><最後等到搭11佢先到.....唉...
不過算la..我之前都有遲過到....
之後我地11點先上車,咁我地咪打比冰冰叫佢唔好落黎住,最後我地成11點半先到..之後我地3個咪周圍去d文具
舖度睇下要用個d材料.....又去執下d紙皮咁.....買晒野之後我地就上去冰冰home度做...佢home個冷氣壞左呀~~
so冇得開...係個度好熱呀~~而且我又著裙..又唔可以蹲下做野...唉...算la..做做下我地都搬左出去走廊度做~~冰冰
home個個走廊好涼呀.....最後我地做到4:00到就執野喇~~因為我同冰冰要去研討會...今日我地做左2個抽獎箱同塊
擲波版....之後都有search 過d面譜....不過今日進度都ok....
執完野之後我就同冰冰一齊搭mtr去總會,suki就返home...估唔到又係mtr撞番suki..佢又話搭mtr返home喎~
跟住我地去到總會剛剛好5點,之後又見到sandy係門口,咁我地咪一齊入去囉....係度聽2個guider講下交流要注意既
野,跟住又分組咁囉...都冇乜得別....不過有樣野我好唔滿意呀,我地組個個guider唔比我地自己決定同邊個一間房訓~
但其他組既guider比架~好過分呀><最後傾埋d野都成7:05,之後我地先走....
同冰冰去到地鐵站之後,我同sandy就搭81c返home,臨上車前就陪sandy去山崎買左d野食,佢都買左好多呀~
之後我地係車度食..我都食左少少.不過山崎d野真係幾好食呀.....^^架車就到個時,佢就打比我喇~~真係岩^^因為
我都想搵佢...佢剛剛放工呀^.^我地又諗住一陣好似上次咁撞大家~不過今次係城門河,最後我地又係富豪同city
one之間度撞到~之後我地係城門河度行下同傾下計.....9點半到先番上home~~
|