珈之日記本_**
她說:如果我呢一刻選擇左另一個..請你願諒我..
因為我唔想再為一個唔在乎我的人心痛..
他說:咁希望另一個能令你幸福...
她說:真正能令我感到幸福既人已經在我眼前,可惜..
他從沒盡力分一些幸福的感覺給我..
kara
暱稱: KaRA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-10
2008-01-27
2007-09-15
2007-08-11
2007-03-30
文章分類
全部 (158)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 158
留言總數: 66
今日人氣: 26
累積人氣: 4064
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 21 日  星期四   晴天


去長洲camp 開心 分類: 未分類

      呢幾日都冇乜點好訓過,可能又日日出街同夜訓la..尋晚又掛住傾電話同睇tv~~都未執好晒d野....執左一半

咋....so今朝8點幾就起左身la....之後執下d野..又洗下頭咁~~10點到就落左去複診la..呀媽都陪我落去~因為佢都

要過新城市~複完之後都成10:15,咁我咪即刻過去火車站囉...因為約左10:30係kowloon tong mtr station等,去之

前諗住過新世界增值la.....因為我電話冇分鐘...but...去到個時..個間野仲未開=.=好無奈呀...

    跟住我咪趕去火車站囉...去到成10:40..遲左10mins....咁之後我地咪搭mtr去中環..係mtr裹面我地又玩到好

顛...不過我地成日都係咁架la..ha~11點幾到我地就到左中環喇...去到ifc..個度幾靚呀..我都係第一次去..仲有一間

雪糕店..我好想試..不過真係好貴><之後去到碼頭...我地搭11:45開個架快船~~不過成$20.5...勁貴....係架船個度

都有少少暈船..however,carol有帶野食...so係船上我係度食野都冇咁暈,不過sandy就暈得好勁..連塊面都青埋~

架船真係好快,半個鍾都唔洗就到長洲la~~落左船之後我地就搵度假屋la....搵搵下就有一個女人拉左我地過去~佢係

咁推介d屋比我地...本來我地想走去格離個檔既..因為見到個間野d房都幾靚...但個間屋係係東堤..so我地即刻唔去~

最後我地都選左個個女人個間..本來佢話要7百幾2晚既..但我地講價講到$680..租左之後個老闆就叫我地1點拎房~

我地見仲未到1點~~so就食lunch先..我地周圍搵下有乜食..長洲個度都幾多店舖~~連萬寧都有..我地都搵左幾

耐..最後我地去左一間快餐店度食野~不過好慘呀..我杯凍檸茶飲飲下飛左隻野落去呀..搞到我冇得飲><食完野之後

我地就去番個個老闆娘個度~~我地沿路咁行~~sandy同carol行前面,我同熙就係後面行...行行下我地都就行到去

租屋個個counter..就係呢個時候,我同熙見到carol同sandy突然之間分開左...sandy仲向住佢右手邊既一個

counter行過去,我同熙都feel到佢認錯個counter,我地即刻走去叫住佢喇...點知..都太遲喇...佢已經行左過去~係個

時我同熙都避免一齊"於",so都扮唔識sandy~~之後我地咪叫住carol,我地三個最後係前面睇住sandy無奈個樣..笑

到我地呀..不過我地真係好衰><

   "於"完之後我地就去番真個個counter度拎key去拎房喇......個個人叫我地1:30先去拎房,因為個間房清潔

中...so我地就去百佳買野先...買下cup noodles,水等等...買完之後我地就穿過一d內街度搵下一d租碟既店,因為我

地都想租碟..不過最後都睇唔岩~~跟住我地就去搵我地個間渡假屋la...不過唔知y我地搵極都搵唔到...行黎行去..係

個球場度都兜左幾耐~~~但都搵唔到123個間屋..最後我地都要打番去counter個度問....原來個間屋就係士多格離

~我地仲要經過過2次=.=

    咁搵到之後我地就入去喇,個間屋都唔係好大,有少少污穢咁la..放低左行李之後我地就坐係張床度玩喇...本來我同

熙諗住去張寶仔洞既..but sandy同carol又唔去..so我地咪諗住聽日一齊先go,之後我地成日下午都係渡假屋度玩..

玩下鋤大dee,"蓋"綿胎等等...我終於學識玩鋤大dee la...我都係第一次玩..不過第一次玩我就win左幾次,hehe^^玩

到咁上下,我地4個就傾番高福耀service d 野~~~我地都傾得幾快呀..到6點幾到..我地就出去hv dinner la...點

知..出門口之前就發現個toilet 塞左,個toilet 沖唔到tissue,死囉..我諗我地要通下...不過都係食完飯之後先la~~

    我地今晚決定去食seafood,個度d seafood幾平同幾好食呀~我地仲有碟尤魚送..ha~食完我地就返返去間屋度

la~~返到去就緊係做一樣好重要既野---通toilet,因為如果唔通既話我地就唔洗去架la~~熙就負責撈起d塞toilet既

tissue,而carol就係旁邊幫手同拎膠袋裝呢d tissue,而我同sandy就負責拎出去球場個邊扔...最後都係我一個拎..

sandy 陪我出去,點知去到個垃圾桶到,個垃圾桶口細同高囉...搞到好麻煩...我仲好樣衰><...幾經辛苦,終於搞掂la~

不過勁好笑囉...我地從來都未試過~~haha~~

      搞掂好晒d野,我地就bathing la...bathing完之後我地又係張床度玩喇...又玩下鋤大dee...玩玩下就出去買宵夜

la~~佢地3個就買生菜魚肉食,而我就諗住買糖水同紅豆餅食~~係等生菜魚肉期間我地就去左買啤酒~~買完之後,佢

地就諗住拎d啤酒同魚肉返去先~~熙就陪我買糖水同紅豆餅,我地行到去買紅豆餅個間野度..但係竟然收左...so最後

都只係買左糖水,個度d糖水都幾平呀~~買完之後我同熙就行番去喇~~返去個時佢係都要行內街..佢話行內街近喎...

咁咪信佢囉..點知內街好黑囉...嚇到我呀....行到返home個時..我都驚驚地~~不過我都唔覺得會近d,咪參唔多~~

      返到去之後我地食野喇~~~我覺得d糖水都係一般姐..唔夠馬鞍山同大圍個間好食.....






訪客留言 (返回 kara 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]