食完宵夜之後我地又係屋度玩la~~~玩個game,輸左要罰飲酒....點知我輸得最多,飲得最多既係我囉~~我都
係第一次飲酒...第一次就飲得咁多囉.....起初飲第一杯都ok既,之後第三杯開始就暈暈地,不過唔知y我係咁輸=.=
後來臨到最後就玩完個時,陳sandy同carol去左toilet個時~~熙幫我頂左一杯..好彩姐...玩完之後我都唔知係點..總
之係暈同想訓囉~~跟住我就訓左係張床度~~~sandy,carol同熙就係度影相同玩....我係咁開住對眼同聽mp3唔
比自己訓~~佢地玩到4點到就訓la..個時我都諗住訓~~但唔知y訓唔到囉~~~咁我就同carol係度數綿羊同唱歌,佢
地2個就係度聽mp3....
第2朝我地都唔願起身,11點到比sandy個電話噪醒~~之後sandy又叫我地起身,之後我地出去食野la...點知~
出面落雨囉~~嗚..無得去海灘同張寶仔洞呀~~不過我就唔係好舒服囉...可能尋晚la~食完野之後又返返去屋度玩..
玩到3點到就出去買野食,我地買左紅豆餅呀,個度d紅豆餅都ok,d餡料都幾多呀~^^4點到..見個天都冇落雨,於是就
諗住去沙灘~~so我地就換沙灘褲出去喇...我地係度玩下水同影相咁囉~~不過冇swim~~個度個海灘好污穢呀><
去完海灘之後我地就洗腳la~~洗完之後就行番出去搵野食..我地行左成個鐘都搵唔到食乜好....最後都係返返去我地
間屋附近個d海鮮檔食..小菜=.=食完之後我地就返返home go bathing la,首先sandy去沖先∼∼點知..
佢沖完之後發現個去水位塞左..toilet仲開始水浸∼∼不過我地冇理,諗住沖埋先la∼∼之後carol
沖個時都開始浸到出廚房,到我沖個時我都用個掃把產”產”走d水先沖...點知...到最後d水都係浸到出廳
仲浸到出大門..咁我地咪不斷清理d水,sandy就用掃把將d水掃出街...勁好笑囉∼∼
搞掂晒d野之後我地就出去買宵夜食la..原來個度愈夜愈多街邊小食檔囉∼我就買左串魚蛋同一碗糖水∼∼
不過d野都係一般..總之買sandy個d蘿蔔糕喇..佢個d蘿蔔糕勁好食呀∼∼^^
|